Bukefalos 28 år!

Farmen 2017

Jag gillade förra årets deltagare bättre. Speciellt Fredrik och Camilla (hon brunetten).
Första intrycket av årets deltagare är att det blir mycket gap och tjafs. Inga bra vibbar från någon utav dem.
 
Oj! Jag kan verkligen inte se sånt. Hur ser man det?

Jag gillar Niklas Ravnestam

Kan inte säga att det är pga av just det eller det, det bara märks.
Det är alltså inget jag har inga problem med på något vis.
Jag träffar många missbrukare och fd missbrukare i jobbet.
 
Kan inte säga att det är pga av just det eller det, det bara märks.
Det är alltså inget jag har inga problem med på något vis.
Jag träffar många missbrukare och fd missbrukare i jobbet.
Det förklarar nog hur du kunde se hans bakgrund på direkten.
För mig såg han ut som vilken annan kille som helst. :D
Jag blandade ihop honom med den andra tatuerade killen, (Jimmy?), i början.

Jag gissar på att Robban (han som var gårdskarl) blir andrakämpe.
 
Kollade kvällens program och märkte att alla har samma sorts armband. Såg i alla fall gröna och lila. Någon som vet varför?
 
Det förklarar nog hur du kunde se hans bakgrund på direkten.
För mig såg han ut som vilken annan kille som helst. :D
Jag blandade ihop honom med den andra tatuerade killen, (Jimmy?), i början.

Jag gissar på att Robban (han som var gårdskarl) blir andrakämpe.

Jag gissar på James. Allvarligt jag är kanske känslig men jag hade blivit galen att ha någon sjungandes intill mig. Jag är ljudkänslig sen stressreaktionenen ;)
 
Tycker han James verkar lite småtråkig och påminner om han som var med förra året, Hampus. Som verkligen inte kunde nåt.
 
Säkert en Livets hårda skola - person. Men samtidigt så tänker jag ändå att de har en viss kontroll över deltagarna.
Jag gissar att fyra deltagare till har gått livets hårda skola; storbonden själv, en utav dom där äldre damerna (minns ej namnet, men hon som var rökare), den där tatuerade killen som har 1991 på halsen och så en äldre man, han som kommenterade att han tyckte bra om den nerviga fd missbrukaren.

Vi får se hur mina tankar om deltagarna utvecklar sig längre fram :O
 
Kollar avsnittet nu, försöker se hur din sambo kunde gissa att han var en fd pundare? Jag ser ingenting :eek:
Sambon har missbrukat själv för många herrans år sedan och umgåtts med pundare. Han kan se en person och direkt se att h*n missbrukar/ har missbrukat. Jag bara tittar och typ, jahaaa O_o Jag är sämst på att se sånt :angel:

Jag gissar på att Robban (han som var gårdskarl) blir andrakämpe.

Du menar nog Alex, Robban är första kämpe :D Jag hoppas han väljer Alex el James.
 
Sambon har missbrukat själv för många herrans år sedan och umgåtts med pundare. Han kan se en person och direkt se att h*n missbrukar/ har missbrukat. Jag bara tittar och typ, jahaaa O_o Jag är sämst på att se sånt :angel:



Du menar nog Alex, Robban är första kämpe :D Jag hoppas han väljer Alex el James.
Okej, trodde att alla här inne besatt någon övernaturlig röntgensyn om ens förflutna. Speciellt när tre på raken skrev samma sak :D:D

Jag hade hoppats på Alex, och jag tror att han försvinner. Vet inte varför, men jag stör mig så fruktansvärt på hans personlighet. :crazy: Han framstår som en som snackar skit och skryter om sig själv hela tiden, samtidigt som han är oerhört lat.
 

Liknande trådar

Mat Åt lite julmat idag till middag var 2 sorters sill, rödbetssallad, julskinka, vörtbröd, rödkål, några köttbullar och prinskorv. Lagom...
2
Svar
22
· Visningar
1 324
Senast: skogaliten
·
Hemmet Hunden spydde nån brun sörja på den vita trasmattan inatt. Mattan får inte plats i tvättmaskinen. Finns det nått sätt att få rent den...
Svar
9
· Visningar
536
Senast: snorp
·
  • Artikel
Hästnyheter En unik, internationella arena för både dressyr och hoppning. Det är visionen när belgiska Ashford Farm expanderar över ett 80 hektar...
Svar
0
· Visningar
225
Senast: Gunnar
·
Hundavel & Ras 2017, när jag hade planer på förra kullen, vet jag att vi var flera uppfödare på forumet som hade en tråd om våra kullar. Planerandet...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
17 827
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp