Farmen Norge!

Det är ett mycket trevligare program än svenska farmen, lite bakgrundsstory och fler normala människor som inte bara är ute efter att skapa intriger och j-vlas, och många som har kunskaper. Det känns mycket mer påkostat än svenska farmen men vilka svåra uppdrag. Jag skulle vilja se det ursprungliga svenska gänget bygga bryggan.
 
Det är ett mycket trevligare program än svenska farmen, lite bakgrundsstory och fler normala människor som inte bara är ute efter att skapa intriger och j-vlas, och många som har kunskaper. Det känns mycket mer påkostat än svenska farmen men vilka svåra uppdrag. Jag skulle vilja se det ursprungliga svenska gänget bygga bryggan.
Svenska farmen är nog en riktig budgetvariant.
Deltagarna är säkerligen utvalda med omtanke. Alla ser väl vårdade ut, duktiga på något område iaf, snygga, trevliga och tycks vara väldigt måna om varandra än så länge. Så himla trevligt att se hur dom löser sina uppdrag! Håller med om att uppdragen är väldigt avancerade och dom som utför uppdragen gör det galant! Dom tycks inte ha så lång tid på sig heller? Snyggt och imponerande att se på till skillnad från gaphalsarna och sjusovarna på farmen som knappt kan slå in en spik. :yuck:
 
Skulle vilja se storbonden utföra alla de där stegen före slakt, mest för att se var i processen han kopplar :D

Gillar att norska farmen är så ingående med skådisar, programledaren som rider, och allt vad det är.
 
Gillar verkligen Halvor! Mycket kunnig bonde och händig! Trodde först att han skulle vara lite jobbig och besserwisser, men gillar honom allt mer!

Vilket ansvar han tar trots att han inte är storbonde, och vilken snygg "vippefyr"
 
Senast ändrad:
haha nu kollar jag avsnitt fem, så himla roligt med Mats, en riktig storstadsgosse som bor på landet för första gången skulle jag gissa :rofl: Men han tycks vilja lära och kan säkert massa annat.
 
Alltså den första storbonden (heter han Kristian tro?), vad sjutton är det för dialekt han har? Han pratar så jävla mysigt!
 
Utan Halvor tror jag inte de hade klarat uppdraget. Hoppas han får vara kvar ett tag. Mats kan gå och lägga sig,
Han är en favorit! Gillar honom allt mer efter varje avsnitt.
Gillar även han som bodde i storbondehuset den här veckan och övertalade Tom och Amalie att dela med sig av tårtan, sånt gillar jag! Rakryggad, ärlig och tänker på gruppen! Hoppas han även kan lite om farmskötsel eller annat som kan vara behjälpligt i skärgården.

Nu hoppas jag faktiskt att Halvor blir storbonde som han blev lovad, annars är det väldigt fult gjort.
PS
Vilken mästare Halvor var i släggan! Wow!
 
Kristian fruktade i dagens avsnitt att dom på sikt kunde börja bråka och skapa konflikter ifall maten sinar och arbetsbördan ökar, men jag har nästan lite svårt att se ett bråk komma med det där sköna gänget
 
Det är så trevligt att se på programmet. Än så länge är det samarbete folk är artiga, kallar inte varandra fegisar och liknade utifrån kämpeval utan accepterar det som den tävling det är.

Och så mycket som höjer upplevelsen som programledaren som rider dit och mentorn som kommer med båt för att inte tala om marknaden och konfirmationen. Miljön är fantastisk. De lär säkert ha en del konflikter men jag gissar att det inte kommer att gå överstyr. Inga spår av mobbning heller.
 
Han är en favorit! Gillar honom allt mer efter varje avsnitt.
Gillar även han som bodde i storbondehuset den här veckan och övertalade Tom och Amalie att dela med sig av tårtan, sånt gillar jag! Rakryggad, ärlig och tänker på gruppen! Hoppas han även kan lite om farmskötsel eller annat som kan vara behjälpligt i skärgården.

Nu hoppas jag faktiskt att Halvor blir storbonde som han blev lovad, annars är det väldigt fult gjort.
PS
Vilken mästare Halvor var i släggan! Wow!
jag gillar med han med tårtan, Kristian och Halvor. kommer ta tid för mig och lära mig namnen.
 
Det är så trevligt att se på programmet. Än så länge är det samarbete folk är artiga, kallar inte varandra fegisar och liknade utifrån kämpeval utan accepterar det som den tävling det är.

Och så mycket som höjer upplevelsen som programledaren som rider dit och mentorn som kommer med båt för att inte tala om marknaden och konfirmationen. Miljön är fantastisk. De lär säkert ha en del konflikter men jag gissar att det inte kommer att gå överstyr. Inga spår av mobbning heller.
Ja, det är så skönt att slippa ha ont i magen när man kollar på tv! Mobbning är nog det värsta en grupp människor kan göra rent verbalt mot en individ. Vill inte se sånt.
 

Liknande trådar

Dressyr Var iväg och red en LC:1 idag på en klubb ganska långt hemifrån. Det visade sig dock vara helt klart värt de 1 h 15 min det tog dit...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
10 669
Senast: jemeni
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Så var fyra dagars ridkurs avklarad. Och det var väl den mest självförtroendesänkande ridaktivitet jag har gjort på länge. Till och med...
Svar
0
· Visningar
1 071
Senast: cassiopeja
·
Övr. Hund För några veckor sedan "räddade" jag 6 gamla produktionstackor, med avsikt att ge dem en lång och skön pensionärstid istället för att...
Svar
9
· Visningar
2 042
Senast: cambodia
·
Övr. Hund Jag känner mig som en överväldigad förstagångsförälder (inte för att jag har barn..) och att jag är i behov av lite stöd i hundägandet...
Svar
1
· Visningar
931
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp