fårskinnsfodrad nubuckstövel?

panaccea

Trådstartare
från hööks.. nån som har dom?

ser så varma och sköna ut :)

blir dom inte lätt förstörda av vatten/snö.. går ju och impregnera men det blir ofta så fula märken efter impregneringen..
 
jag har ett par sådana,
de är underbara :love:.
varma är dom, fast faktiskt inte så varma som jag trodde de skulle vara. men så får jag inte plats med så mkt strumpor då jag var tvungen att ta 37or för annars blev skaften för långa...

de formar sig jättebra efter foten/benet och är mjuka direkt.
älskar dom.
jag har inte inpregnerat dom än för vet inte riktigt vad man kan använda på dom, har varit rädd att förstöra dom.
de har inte blivit missfärgade av regn eller snö.

jag rekommenderar dom varmt :)
 
tack! då ska man bara ta reda på vart närmsta hööksbutik ligger då :smirk: har precis flyttat så har ingen aning om det finns nån i närheten :crazy:

jag hittade en spec olja för nubuck på hööks.. det borde ju vara det bästa :)
 
har oxå ett par som jag älskar! 3:e säsongen! :) men man bör inte utmana ödet å hoppa i vattenpölar med dom... :crazy: :p
 
nä ja har de inte mn min kompis har och hon gillar de skarpt!:D hon har impregnerat de mn ja vet inte med vad...hon tycker att de är jättevarma och sköna:D
 

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 327
Senast: Squie
·
Utrustning Tjo, jag sitter och velar på om jag ska skaffa mig en ridkjol, men det finns ju några olika sorter. Jag har ridit i min regnrock ett par...
Svar
8
· Visningar
644
Senast: Fiorano
·
Gravid - 1år Vet inte om detta är rätt varken forum eller prefix men gör ett försök iaf. Måste få skriva av mig och kanske bolla lite tankar och...
Svar
10
· Visningar
1 571
Senast: cewe
·
Kläder & Bli fin Vi fick lite bebiskläder av en släkting som denne haft i en källare. Mest troligt i alla fall för alla plagg luktade väldigt unket...
Svar
6
· Visningar
832
Senast: Zacci
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp