Fårskinnsöverdrag till bomfritt

CosmicQueen

Trådstartare
Var kan man hitta fårskinns överdrag till bomfritt, modell typ torison/fitform. Såg i en butik i somras på semstern, men hade ej råd då. Finns det att få tag på någonstans via nätet tro?

Tips emottages tacksamt. :D

Sv: Fårskinnsöverdrag till bomfritt

Det vill jag också ha :d Tänk så gosigt att sitta i nu i vinter :love:

Finns ju en sits i fårskinn, fast den är gjord till Barefoot Cheyenne sadeln.

Jag har en rumpvärmare i fårskinn i westernmodell, den passar kanon.
Men har kommit på att jag vill ha ett helt överdrag nu. :D Dom ser så härliga ut.

CosmicQueen skrev:
Var kan man hitta fårskinns överdrag till bomfritt, modell typ torison/fitform. Såg i en butik i somras på semstern, men hade ej råd då. Finns det att få tag på någonstans via nätet tro?

Tips emottages tacksamt. :D

http://www.stallvra.com/Tillbehor.htm

Där finns ett sitsöverdrag som borde passa Fitform. Sen längre ner finns ett som sitter på en FF, vet inte om det passar Fitform/liknande med, men det täcker helt, inkl fendrarna

Hmmmm, nu fick jag lite uppslag. Det ska nog gå att fixa till en sådan själv. Sy ngt sorts etui till befintligt säte.

Har kollat och önskat att jag kunde ha råd med ett sådant där teddysäte till vintern. Men med min ekonomi kan jag vara glad att en sadel har kunnat införskaffats.

Liknande trådar

IT & mobiler Ja, som rubriken. Google är inte min vän. Var kan jag hitta hörlurar med sladd och heöst någon form av brusreducering Sist jag flög... 2
Svar
30
· Visningar
1 525
Senast: Cattis_E
·
Utrustning Har ledrep från Weaver slutat säljas i Sverige, eller är jag bara helt kass på Googlande? :confused: Nån som vet var jag kan få tag på...
Svar
5
· Visningar
704
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få... 2
Svar
21
· Visningar
4 205
Senast: __sofia__
·
Utrustning Hej! Jag tänkte fråga bara, vad har ni för erfarenheter utav bettet nedan? Det kommer ifrån Fager och modellen heter "John Universal"...
Svar
6
· Visningar
2 235
Senast: Dopy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka