Bukefalos 28 år!

gul_zebra

Trådstartare
Det fanns nåt spel på nätet förut där man skulle guida får till målet genom att lägga ut pilar osv. Fanns en hel drös med banor, den ena svårare än den andra... Runt 1-1½ år sen eller nåt brukade jag spela det iaf, tror det var några här som spelade också om jag inte minns fel.

Men så till problemet, jag googlar och googlar men det enda jag hittar är en massa andra fårspel, har testat söka här också men hittar absolut ingenting, inte finns det på hamsterpaj heller. Är det nån annan som vet vad jag menar och vet var man kan hitta spelet?
 
Sv: Fårspel?

Var det det med fåren som bara gick åt ett speciellt håll? dom vita åt ett och dom svarta åt ett annat? dom kunde drunkna och det fanns vargar som jagade dom på vissa banor?

Om det är det så tror jag tyvärr det har försvunnit :( jag hade det på min favoritlista innan men länken funkar inte längre

Tilläg
Puzzled sheeps hette det!!
Kolla om denna länken funkar
http://www.ezone.com/gamesother/puzzledsheep/gamecode.htm
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 502
Senast: Niyama
·
  • Låst
Relationer Jag har på senare år reflekterat över att det fanns en tjej jag inte var så snäll mot i grundskolan. Jag kommer inte ihåg så mycket...
13 14 15
Svar
286
· Visningar
14 211
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 411
Senast: LiviaFilippa
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 185
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp