Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Nu har jag klantat mig igen.. Igår försökte jag skapa lite ordning bland mapparna men lyckades istället radera en del viktiga saker. Tryckte ctrl + z och då kom allt tillbaka så jag trodde det var frid och fröjd men nähä, när jag gick in på internet (explorer) följande gång så var alla favoriter borta. Försökte lägga in nya favoriter men det funkade inte, dom "fastnar" inte i favoriter-fliken. Letade runt lite bland mapparna och hittade favoriter-mappen och där fanns alla länkarna kvar, men explorer hittar dom inte. Vad göra? Kan tillägga att jag använder vista.
Lite uppdatering:
Antar att det beror på att jag flyttade om bland mapparna då explorer inte hittar dem (favoriterna), har försökt att återskapa en mapp på samma ställe och med samma namn som den explorer letar efter, och alla favoriter jag lägger till syns i den nya mappen, men inte i fliken Favoriter.. Finns det någonstans i explorer man kan ändra vilken mapp favoriterna ska sparas i eller liknande? Tacksam för hjälp
IT & mobiler
Min dator dog i februari och sedan dess har den vägrat starta. I går äntligen fick jag den "lagad" av en snäll kille och det som var fel...