Fb-problem

Hagens_Zorba

Trådstartare
Tänkte kolla om annan har problem med detta.
När jag skriver statusar/folk skriver på min wall alt kommenterar/gillar mina statusar syns inte detta på min wall.

Jag ser ju att det varit en händelse och vem som har gjort den, men inte vad den skrev. Om jag kollar min skräppost på hotmail så ser jag vad personen skrivit, men klickar jag på länken så kommer jag till min "tomma" status, fast folk har kommenterar. Och om jag då "svarar" på kommentaren syns inte denna heller.

Det var såhär för mig för några månader sen, sen började det funka, och nu är det samma igen.
Nån som vet varför det fuckar upp eller är det såhär för "allla"?

Sv: Fb-problem

Jag har liknande problem, det tar ett tag för likes och kommentarer att dyka upp. Även om man laddar om sidan för att se vad de gillat flera gånger... Inte alltid men ofta nu.

Sv: Fb-problem

känner igen mig..

speciellt är det så för en av mina fb vänner, och just den personen.. jag kan skriva nått i hans logg/vägg kalla det va ni vill
Det syns inte sen..

han kan kommentera det jag skrivit, syns ej för mig.

Jag kan kommentera nått han skrivit. jag ser dt ej, han ser det ej... irriterande

Liknande trådar

Relationer Hej! En situation som känns som ett svek för mig men som jag måste få hjälp med att reda ut annars känns det som att vår relation är... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
10 352
Övr. Barn Jag har varit medlem här för många, många år sedan. Mycket har sedan sist. Jag har reumatiskt värk och 50% sjukersättning och jobbar... 12 13 14
Svar
278
· Visningar
26 523
Relationer Använder mitt anonyma nick. Ursäkta för väldigt rörigt och långt inlägg. Jag är tillsammans med en kille sedan 6 månader tillbaka. Vi... 2
Svar
33
· Visningar
4 979
Senast: Vallmo
·
Kropp & Själ Jag har tvekat fram och tillbaka på om jag ska göra den här tråden. Den lär väl spåra ur som alla andra mina jäkla trådar. Men jag gör... 2 3
Svar
44
· Visningar
4 822
Senast: Casteloro
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka