Fd Galoppörer!

B

Bessie

Finns det nån hemsida för/om fd galoppörer? precis som det finns en sida om ridtravare.

*cia* :banana:
 
verkar ju inte finnas någon iallafall... trist, hade varit kul med en sån sida.
Så du har oxå fullblod som gått på bana, kul :)
 
Vi kan ju tillsammans göra en hemsida om fd galoppörer. För att höja deras status och försöka få bort deras hos vissa dåliga rykte. Visa vilka fina och trevliga ridhästar (och körhästar) de kan bli och att det finns många som kan gå väldigt långt i rätt händer.
 
Hemsida på G!

Hemsida om fd galoppörer är på gång.., meddelar när den är besökstillgänglig och adressen förstås..:) Har DU några förslag på vad som skall finnas med?! :idea:
 

Liknande trådar

Dressyr Har nån gång sett eller fått för mig att man inte får ha röd rosett inne på banan när man tävlar dressyr. Alltså att man kan ha den på...
Svar
3
· Visningar
347
Senast: Amanda_F
·
Fritid Har kikat runt lite på SL:s hemsida och det jag inte riktigt hittar är hur långt jag kan åka på en biljett. När jag till exempel ska...
2 3
Svar
55
· Visningar
1 025
Träning Jag ska eventuellt köpa en galopphäst direkt från banan. Vad är era bästa tips vid omskolning? Undrar också hur mycket era fullblod...
Svar
4
· Visningar
630
Senast: MalanMjöl
·
IT & mobiler Tänkte försöka skaffa en hemsida till en mindre kennel. Önskar en ren design med inte alltför mycket detaljer. Lättnavigerad. Någon...
Svar
5
· Visningar
403
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Har ditt hushåll (minst) en Smart TV?
Tillbaka
Upp