Bukefalos 26 år!

Fd Galoppörer!

B

Bessie

Finns det nån hemsida för/om fd galoppörer? precis som det finns en sida om ridtravare.

*cia* :banana:

B

Bessie

verkar ju inte finnas någon iallafall... trist, hade varit kul med en sån sida.
Så du har oxå fullblod som gått på bana, kul :)

Vi kan ju tillsammans göra en hemsida om fd galoppörer. För att höja deras status och försöka få bort deras hos vissa dåliga rykte. Visa vilka fina och trevliga ridhästar (och körhästar) de kan bli och att det finns många som kan gå väldigt långt i rätt händer.

Z

zeppelin

Hemsida på G!

Hemsida om fd galoppörer är på gång.., meddelar när den är besökstillgänglig och adressen förstås..:) Har DU några förslag på vad som skall finnas med?! :idea:

Liknande trådar

Utrustning Jag skulle behöva en ny stalljacka inför vintern och funderar över var jag ska leta för att hitta en som funkar när man ser ut som en...
2
Svar
22
· Visningar
1 437
Juridik & Ekonomi Så var det dags igen då. Jag får en påminnelse från ett av alla våra fraktbolag (på företaget), som kommit bort i posten eller mail. På...
Svar
5
· Visningar
780
Katthälsa Min ena katt har sen nån vecka börjat putsa sin päls kort på mage och ljumskar (bak). Han har sedan ett antal år konstaterad nedsatt...
Svar
4
· Visningar
581
Kropp & Själ Hade inte Filofaxs hemsida varit så galet dålig och långsam kanske jag fått lite mer klarhet i vad jag söker och om de matchar mina...
2
Svar
39
· Visningar
1 884

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi CLX
  • Störiga saker vi stör oss på, del 22
  • Elpriserna

Hund, Katt, Andra Djur

• Enmanshund