fel på tangentbordet?

Merwen

Trådstartare
En kompis har omformaterat min dator och nu när jag installerat musen och tangentbordet så fungerar inte alls tangentbordet som det ska.. Tangentera har bytt plats :S Trycker jag tex på ett G så blir det ett T ist, detta gäller alla knapparna, ingen fungerar som de ska.

Jag har suttit och försökt få det som vanligt igen men ingenting fungerar, nu börjar det bli lite akut.. Någon som vet hur jag ändrar så att det blir som det ska vara?:confused::crazy:

Sv: fel på tangentbordet?

Jag bytte batterier, och då funkade det som vanligt igen, mysko eftersom att batterierna endast hade används nån dag :eek:

Liknande trådar

IT & mobiler Har försökt läsa igenom reglerna, men vet inte vad mitt problem hamnar under för kategori ( hem och hobby eller här). Moderator får i...
Svar
8
· Visningar
1 638
IT & mobiler Hoppas det är någon Mackunnig här inne som vill hjälpa mig. Jag skaffade en MacBook Pro för ca 1 år sedan. Har varit supernöjd och...
Svar
2
· Visningar
1 170
Relationer Mina tankar och känslor är ett enda stort kaos och jag fungerar inte normalt i dagsläget. Jag behöver input, råd och pepp ifrån er kära... 2
Svar
32
· Visningar
9 447
Senast: lilstar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Tar jag rätt beslut att avliva?
  • Vilken ras passar mig?