Fellini stövlar

T

teess_aan

Nån som har nån erfarenhet av dom eller nåt tycke om dom? Någon som vet vart man kan köpa dom? har dom nån hemsida?:confused:
 
Sv: Fellini stövlar

8 pers som kollat på tråden men ingen som svarar?:confused: :bow:
 
Sv: Fellini stövlar

Inte vet jag men eliten rider i Fabbri Stövlar iaf
De är italienska och Ulli säljer dem i sverige
UT Fashion och Sportswear
Han har även Allesandro Albanese Kläder och Samshield hjälmen.

// Wiggi
 
Sv: Fellini stövlar

:cool: okeej men det är inte fabbri jag täänker på ...men tack för hjälpen...:bow:
 
Sv: Fellini stövlar

Inte vet jag men eliten rider i Fabbri Stövlar iaf
De är italienska och Ulli säljer dem i sverige
UT Fashion och Sportswear
Han har även Allesandro Albanese Kläder och Samshield hjälmen.

// Wiggi

han är väl dansk och säljer dom i danmark eller? har jag fel?:confused:
 
Sv: Fellini stövlar

Heter det inte Filli Fabbri har jag för mig? Kanske det du tänker på?
 
Sv: Fellini stövlar

Jag vet att detta inte är någon ny tråd men kanske är några som läser här ändå ang Fellinistövlar. Jag beställde mina på EM i Herning i sommras, det var då en svensk som hjälpte till med beställningen på detta italienska? företag. Jag har väntat nu i 20 veckor trots att utlovad leverans var 8-10v och jag har haft mejlkontakt men de har ingen aning om vart stövlarna tagit vägen och tar inte tag i att fixa detta så jag vill varna andra att vara försiktiga med att beställa och framför allt betala på plats! De brukar komma och ställa ut i bla Falsterbo vet jag då jag har vart i deras monter även där.
 

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har ett par läder ridstövlar, dom är ca 7-8 år gamla och blivit flitigt använda tidigare så dom är väl "ingådda" men jag har...
Svar
8
· Visningar
402
Senast: Badger
·
Utrustning Tjo, har tänkt ge mig på att bygga ett gäng cavalettistöd. Men, jag har typ noll erfarenhet av dom utöver sockerbitar för hundra år...
Svar
11
· Visningar
514
Senast: Mia_R
·
Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 329
Senast: Squie
·
L
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har ju anmält en sak som har hänt. Och då säger flera att det är bra och rätt och alltmöjligt. Men det KÄNNS verkligen inte så...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 491
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • HusdjursGPS
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp