Fellini stövlar

T

teess_aan

Nån som har nån erfarenhet av dom eller nåt tycke om dom? Någon som vet vart man kan köpa dom? har dom nån hemsida?:confused:
 
Sv: Fellini stövlar

8 pers som kollat på tråden men ingen som svarar?:confused: :bow:
 
Sv: Fellini stövlar

Inte vet jag men eliten rider i Fabbri Stövlar iaf
De är italienska och Ulli säljer dem i sverige
UT Fashion och Sportswear
Han har även Allesandro Albanese Kläder och Samshield hjälmen.

// Wiggi
 
Sv: Fellini stövlar

:cool: okeej men det är inte fabbri jag täänker på ...men tack för hjälpen...:bow:
 
Sv: Fellini stövlar

Inte vet jag men eliten rider i Fabbri Stövlar iaf
De är italienska och Ulli säljer dem i sverige
UT Fashion och Sportswear
Han har även Allesandro Albanese Kläder och Samshield hjälmen.

// Wiggi

han är väl dansk och säljer dom i danmark eller? har jag fel?:confused:
 
Sv: Fellini stövlar

Heter det inte Filli Fabbri har jag för mig? Kanske det du tänker på?
 
Sv: Fellini stövlar

Jag vet att detta inte är någon ny tråd men kanske är några som läser här ändå ang Fellinistövlar. Jag beställde mina på EM i Herning i sommras, det var då en svensk som hjälpte till med beställningen på detta italienska? företag. Jag har väntat nu i 20 veckor trots att utlovad leverans var 8-10v och jag har haft mejlkontakt men de har ingen aning om vart stövlarna tagit vägen och tar inte tag i att fixa detta så jag vill varna andra att vara försiktiga med att beställa och framför allt betala på plats! De brukar komma och ställa ut i bla Falsterbo vet jag då jag har vart i deras monter även där.
 

Liknande trådar

L
Juridik & Ekonomi Jag undrar två saker om polis anmälningar och sånt om nån här vet det! Och jag vill inte disskutera om VARFÖR jag undrar domhär sakerna...
2
Svar
20
· Visningar
2 242
Senast: gulakatten
·
Utrustning Ja, jag ska köpa nya stövlar och vill ha inspiration kring vilka som ser bra ut och verkar sitta bra. Jag ser ibland stövlar på...
Svar
9
· Visningar
1 373
Senast: Mirtai
·
Utrustning Tjo, någon som vet hur de olika märkena på rundbalsnät ligger i storlek? Vi har haft dom från granngården, hansbro sport lr va dom nu...
Svar
4
· Visningar
413
L
  • Artikel
Dagbok Jag HAR försökt. Jag lovar att jag har det så jävla mycket även fast vissa kanske inte tror det. Men helt ärligt så som mitt liv har...
4 5 6
Svar
102
· Visningar
6 540

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp