Felmeddelande vid klick på länkar

Saybia

Trådstartare
Jag håller på att bli knäpp! varje gång nån skickar en länk på msn och jag klickar på länken så får jag felmeddelande att "Internet Explorer har stött på ett problem och måste avslutas", klickar jag då ner den rutan så stängs alla fönster ner som jag har uppe.
Har nästan lärt mig att istället för att klicka på länkarna kopiera dem och klistra in i ett nytt fönster (speciellt när jag har uppe sidor som jag inte vill ska stängas ner) men ibland händer det att msn tolkar min markering av länken som ett klick och så kommer felmedelandet upp och alla sidor stängs ner ändå.

Är det nån som har förslag på hur jag ska få det att fungera som vanligt igen för det här är hemskt irriterande? :crazy:
 
Sv: Felmeddelande vid klick på länkar

Byt till Firefox. :p

En av sakerna som gör att jag inte kan tänka mig att byta från Firefox till Explorer igen är att om webbläsaren stängs ner på "fel sätt" så får man när man startar läsaren igen frågan om man vill starta en ny session eller återställa den gamla, d.v.s. få upp alla de fönster/flikar man hade öppna innan läsaren stängdes ner. Kanonbra! Med senaste versionen kan man dessutom välja att spara alla flikar man har uppe när man stänger ner läsaren. Det är också bra.

Inget riktigt svar på din fråga kanske, men... :o
 
Sv: Felmeddelande vid klick på länkar

Jag har Firefox också installerat men det är med IE jag kör msn, firefox har jag mest när jag ska kolla lite sidor som jag tycker fungerar bättre i den webbläsaren. Annars är jag och Firefox inte riktigt överrens men det kan bero på att jag är ovan :p
 
Sv: Felmeddelande vid klick på länkar

Byt till Firefox. :p

:bow:

Jag hade också likande problem, fast inte bara via msn, utan när man surfade runt som vanligt så kunde det plötsligt komma upp en sådndär ruta, ledsnade tillslut och installerade FF, det bästa jag gjort :D
Firefox 3.0.1 upplever jag dessutom mycket snabbare att surfa med!

Tar ett tag att vänja sig om man är inbiten IE:are som jag var, men nu kan jag inte tänka mig ens att öppna IE :p
 

Liknande trådar

IT & mobiler :o Lyckades komma in på en fb-länk utan att det var meningen, ingen konstig egentligen, typ en sån där 'söta katter'-filmlänk som jag...
Svar
6
· Visningar
1 881
IT & mobiler Jag behöver lägga över filer från min gamla till min nya dator (en 500 gb antagligen) till min hjälp har jag en ethernet sladd och...
Svar
4
· Visningar
626
Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
4 252
IT & mobiler Jag har levt i tron om att jag genom att rensa historiken och alla data i webbläsaren ska kunna stänga ner fönstret utan att mina...
Svar
5
· Visningar
1 107
Senast: iNHALE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp