Femton månader med brutet nyckelben

(Laholms Tidning) I juli förra året ramlade 18-åriga Anna Ranvide av sin häst och bröt nyckelbenet. Femton månader senare är benet fortfarande av och hon är kritisk till hur hon hanterats av sjukvården. Det var när hennes...

Läs mer...

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Femton månader med brutet nyckelben

Helt sjukt!
Stackars tjej.
Så dåligt skött i kombination med en jäkla otur.
Hade det varit en hockeyspelare hade han inte behövt vänta på någonting!

Tydligen är nyckelben ett av de svårare benen att skruva ihop på detta vis. Smalt ben i kombination med att det inte går att fixera under läkningen. Sitter själv med ett trasigt nyckelben sedan ett halvår tillbaka som borde skruvas fast. Men läkarna vill vänta in i det sista och hoppas på att kroppen ska kapsla in just pga att det lätt uppstår komplikationer.

Vad är det du säger karl??? Därav strypningen med de frusna ärtorna? :P:bump:

(jag, jag har allt lite koll på dig ibland... :D)

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Livet som 50+kvinna Jag ramlade av hästen i våras. Hade precis köpt ny säkerhetsväst. Gjorde förbannat ont och jag fick åka in till... 2 3
Svar
52
· Visningar
7 176
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok En annan anledning till varför jag började med downsizing förra året och planerar att fortsätta göra det detta året var att jag kände...
Svar
2
· Visningar
1 170
Senast: kolblakkur
·
Gnägg Lite bakgrund: Är 18, snart 19 år och har alltid hållit på med hästar och min mamma lika så. Vi hade lite olika hästar under min... 2
Svar
29
· Visningar
8 136
Senast: Trissa
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte... 2 3
Svar
49
· Visningar
12 912
Senast: Saeta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka