Film ändra format?

S

sarabara

Haha vet inte ens om man kan säga så men iaf...jag har gjort en film i Windows Movie Maker, försökte ladda upp den på YouTube i det format den var, men det bev iksom ingen film, den är 0.00 sek ;)

Det här är kanske en helt korkad fråga men jag vet inte hur man gör :confused:

Ngn som vet, ska jag ändra format på filmen, och hur gör jag då?
 
Sv: Film ändra format?

Kopierar mitt svar från en annan tråd rakt av :D:

Jag vet inte riktigt om jag förstår ditt problem, men är det så att du bara tryckt på "Spara projekt" i programmet, så är det inte en filmfil du har. Utan filmfilen får du fram genom att välja "Publicera film" och där efter publicera den någonstans på din dator. Sedan kan du ladda upp den filen på nätet (t.ex. YouTube, Photobucket etc.).
 

Liknande trådar

Relationer I morgon ska jag träffa en person som är genomsnäll... eller nåt. Jag har träffat personen tidigare vid några tillfällen och trots...
15 16 17
Svar
323
· Visningar
19 476
Senast: Shaggy
·
Skola & Jobb Hur skulle ni bemöta en person, ni inte känner, på ett nytt jobb som från dag 1 börjar säga saker ironiskt till er? Började nytt jobb i...
2
Svar
39
· Visningar
3 367
Senast: Bulldoozer
·
Kropp & Själ Jag fick reda på att jag har en liten hörselnedsättning på ena örat redan för 25-30 år sedan, beskedet kom då som en överraskning. Jag...
2
Svar
27
· Visningar
1 560
Senast: hastflicka
·
Skola & Jobb Jag kommer antagligen bli uppsagd, enligt vad min arbetsgivare har sagt. I övrigt har jag inte fått mycket info om vad som kommer...
2
Svar
29
· Visningar
2 996

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp