Film att sätta på blank skärm

Magiana

Trådstartare
Om det inlägget här hamnat fel får moderator flytta.

Min nya laptop (några månader gammal) på jobbet har en blank bildskärm och jag trodde att det bara var en vanesak att använda den, men tyvärr är det inte så. Jag avskyr den och får i visst ljus huvudvärk av att använda den då skärmen fungerar som en spegel.

Till vissa macar finns det visst någon film som man kan sätta på för att få en matt skärm, men jag har inte hittat det för andra datorer. Jag har heller inte koll på storleken på skärmen jag har. Är det någon som vet om det går att få en blank skärm matt? Jag blir lite tokig av att ha den här skärmen, men jag hade inte så mycket att välja på i butiken. Funktionen fick gå före i valet av dator, men hade jag vetat hur det är att ha en blank skärm hade jag vägrat den datorn.
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har skrivit mindre än jag har velat den sista tiden. Skrivandet är ju så välgörande för mig, jag skulle gärna vilja skriva mer...
Svar
0
· Visningar
324
Senast: cassiopeja
·
B
IT & mobiler Jag ska köpa ny dator redan på onsdag (denna veckan)! Mamma betalar men jag får välja typ vilken jag vill, den ska kosta runt 5500kr...
Svar
10
· Visningar
1 875
Senast: BonnieS
·
Q
IT & mobiler Jag funderar på att köpa mig en laptop istället för min gamla stationära, men jag har ingen aning om vad jag borde köpa för någon. Jag...
Svar
5
· Visningar
1 754
Senast: Tjôta
·
F
IT & mobiler Hejsan! Jag tillhör en av de som har alldeles för mörka skärmar på sina datorer. På min dator är nästan alla bilder helt svarta och...
Svar
5
· Visningar
2 326
Senast: Friida_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kemisk kastration?
  • Katter och spädbarn

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp