Bukefalos 28 år!

Ljusare skärm?!

F

Friida_

Hejsan!
Jag tillhör en av de som har alldeles för mörka skärmar på sina datorer. På min dator är nästan alla bilder helt svarta och jag undrar hur jag ska lyckas få skärmen ljusare, för att visst kan man ställa in det på datorn? Förklara enkelt, är inget datorsnille :p :angel: :p
 
Sv: Ljusare skärm?!

Det brukar sitta knappar som det står + och - på, på underkanten av skärmen, prova att trycka på plus :)
 
Sv: Ljusare skärm?!

det finns knappar på kanten på skärmen, vissa hra rullhjul där du snabbt rullar till en ljusare skärm, andra har knappmeny där du trycker på menyknappen tills du hittar ljushet (sol/halvsol) (detta visas på skärmen) när du hittat rätt på menyn så använder du de + och - knappar som sitter bredvid menyknappen..
 
Sv: Ljusare skärm?!

Haha,var det så enklet :rofl: :idea:
Tack så mkt för hjälpen :p
 
Sv: Ljusare skärm?!

det var så lite så.. om din skärm skulle vara för mörk när du har på ljusaste är skärmen bränd och det är bara att köpa ny om man vill ha ljusare..

jag hade en bränd i ca 1½ år (orkade inte köpa ny) så när jag väl köpte nya så fick jag ställa ner ljuset jättemycket för den var ju som ett soligt fönster ju :D
 
Sv: Ljusare skärm?!

Okej :p
Ny skärm behövs inte inhandlas, tack vare er hjälp fungerar det alldeles utmärkt nu.:bump: :bow: :banana:
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så oteknisk att jag tänkte att jag frågar här innan jag skämmer ut mig i nån butik. Min datorskärm gick sönder i förrförra...
2
Svar
23
· Visningar
1 738
Senast: Habina
·
Juridik & Ekonomi Jag råkade dränka min Macbook i dricka när den låg i väskan. Så nu håller jag på och kikar på vad dom behöver för uppgifter för...
Svar
3
· Visningar
551
Senast: Bison
·
  • Artikel
Dagbok När jag nu har köpt mig en gammal stuga med en väldigt stor karaktär så kändes det inte som att det fanns några alternativ - stugan bara...
2
Svar
28
· Visningar
2 281
Senast: cassiopeja
·
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
33 558
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp