Film från datorn in i Itunes??

WhoIsItAgain

Trådstartare
Hur fasen får jag in filmerna i biblioteket?? Musiken går fint. Men filmerna, nix! Jag gör precis som det står i hjälpavsnitten (både försökt med att importera fil och dra filmen in i biblioteket) och det blippar till men inte fasen läggs filmerna till i bibloteket inte och finns dom inte där får jag inte in dom i Ipoden. Kopierar jag filerna direkt till Ipoden så finns filerna där om jag kollar via datorn och enheten Ipod men Ipoden visar 0 videos.

Jag är nära slänga både dator och Ipod i väggen snart. :devil:

Jag köpte den enbart för att kunna se filmer. Musik kan jag lyssna på i min MP3 alldeles utmärkt.

Hjälp mig!!

Sv: Film från datorn in i Itunes??

Ingen aning just nu (sitter på jobbet)

Ska kolla sen, och tack för länken. Hoppas det funkar! :)

Vore trevligt med ett felmeddelade tex du har fel format, eller tom det går ej, istället för blippen och sen nada.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har två Iphones; en till jobbet och en privat. Jag vill dock ha samma musik på den, dvs den musiken jag köpt via iTunes, samt...
Svar
0
· Visningar
1 127
Senast: Stinaelin
·
M
IT & mobiler Jag har ett problem, jag skulle vilja lägga in film på min dator, som jag filmat med min Ericsson w715 (tror jag den heter)...
Svar
8
· Visningar
3 911
Senast: Sonic76
·
H
IT & mobiler Vi har skaffat en Dvd video kamera med mini disk. Det är bara till att sätta in i datorn och föra över filerna sa dom. Men nu när jag...
Svar
1
· Visningar
837
Senast: Gnist
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka