• Bukefalos
  • Trådstartare Trådstartare jagjosefine
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 787
J

jagjosefine

Kan inte någon förklara för mig hur man lägger upp filmer? Det står ingenting om hur man gör det i dom nålade trådarna!

Sv: Filmer

Använd då sökfunktionen och sök i forumet. Jag gjorde en snabb sökning i forumet och fick 33 träffar :angel:

Finns inte svaret (jag vet att frågan finns ett otal gånger) så är det nog så att ingen här kan svara på din fråga.

Eller sök på internet, det finns ett flertal sidor på svenska som talar om hur man ska göra.

Sv: Filmer

Tack för hjälpen!
Men det måste ju vara några som vet här på buke eftersom det är flera som har lagt upp filmer och filmlipp i olika trådar

Liknande trådar

Bukefalos Helt plötsligt blev bukefalos gult upptill. Jag har tittat runt på alla inställningar men det hände helt plötsligt jag vet inte vad jag... 2 3
Svar
48
· Visningar
2 643
Senast: Gandalf
·
Bukefalos Bukefalos låg nere för mig imorse. Nu är den uppe igen men "anslutningen är inte säker" står det. Hade problem med att logga in - sidan... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 611
Senast: Gabby_Ossi
·
Kultur Jag och mina söner såg en film för flera år sedan som vi försöker komma på namnet på. Det enda vi minns från filmen är en man som sitter...
Svar
1
· Visningar
410
Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
959
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Hönstråden II
  • Vilken hundras?