Bukefalos 28 år!

Finns det någon färgglad sadel?

B

blondi3958

Jag har trötnat på dom vanliga förgerna som brunt,svart,london mm mm på sadlarna och tränsen.

Finns det några mer färg glada sadlar och träns?

Vit sadel verkar vara omöjlig.

Men jag vet att jag har sett en lila dressyrsadel, men kommer ju inte ihåg vart :mad:

Hjälp mig snälla :bow:
 
lite tpis:

Portugesa

eller gamla Wintec Sport sadlar

finns i de flesta färger
 
för en himla massa år sedan så sålde hööks rosa å lila syntet sadlar!! *fniss*
det var nog under tiden som de där rosa å lila grimmorna å grimskaften med "i love my pony" tryck fanns.. :rofl:

men jag håller med dig, det vore fränt med andra färger! finns ju grönt, rött,blått å cemefärgatskinn osv... ;)
 
Vet faktiskt inte, men har sett den i en produktkatalog någon gång. Har samma färg som de grå Kieffergrimmorna och tränsen. :love:
 
jag såg en grön allroundsadel en gång men den var gräslig, *hu* :crazy:
 
Är det ingen som kommer ihåg sadlarna och tränsen som hööks hade för många många år sedan, rosa och blå bla? :D
 
Vi har en sån där blå syntetsadel i stallet- VIDRIG!!! Skulle aldrig köpa en sån sadel som ny, skulle vara om den låg enormt bra på hästen då...

Jag har sett någon som körde med en knallgrön sele och tömmar och allting... Huah!
 
Men det var sån där oxblodsfärg va?

Själv tycker jag det är hemskt fult med färgade syntetsadlar.... Skulle ALDRIG rida med det! :crazy: Men, smaken är ju som baken delad.... :smirk:
 
Ja jag håller med dig! Jag har gärna samma färg på grejorna, men inte en grön plastig sele! Skulle aldrig komma i närheten av hästen!
 

Liknande trådar

Utrustning Jag har lyckats igen, att köpa en ponny med svårt sadelläge. Rak och rund rygg med ordentlig bredd över mankens bas, men med hög manke...
Svar
4
· Visningar
926
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
22 088
Senast: Klara
·
L
Hundavel & Ras Hej! Jag har två olika frågor som jag skulle bli jätte glad om nån kan svara på! :heart Den första frågan är att jag har sett att i...
2 3
Svar
48
· Visningar
5 598
Senast: LiviaFilippa
·
Utrustning För ungefär ett år sedan var jag med om en ridolycka där jag skadade båda knäna väldigt allvarligt. Ena knäet är opererad två gånger...
2
Svar
23
· Visningar
4 009
Senast: mily
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Barmarksdrag/canicross
  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp