Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
finns det några stolta fuxägare som har valt svart utrustning?
Sv: finns det några stolta fuxägare som har valt svart utrustning?
Jag hade svart utrustning till min gamla ponny
Hade det gamla tränset till den nya hästen och lånade en svart sadel sålänge(den förra sadeln var alldelen för trång), men nu kör jag på brunt till han
Sv: finns det några stolta fuxägare som har valt svart utrustning?
Fux med svart. En new forest-ponny jag red in för många herrans år sedan...
Nedan är - pinsamt nog - den bästa bild på syrrans häst jag kunde hitta just nu. De bästa bilderna är från när han var yngre, men då hade vi ej digitalkamera = finns bara på vanliga kort. Bilden är från vintern 2007 (alltså början på året) och han är då 23 år gammal. I år är han alltså 24!
Den huvudlösa ryttaren är min sambo som satt till häst för första gången sedan ponnyridning när han var liten! (Därav "halsringen" och grimskaftet, som jag eg höll i men var tvungen att släppa för att ta kortet! Så tillfälligt fick han hålla i tyglarna och han blev jättenervös, stackaren Duktig var han iaf! Dock har han inte ridit mer sedan dess )
Hästmänniskan Jag har turen att ha fått "ärva" en helt perfekt tanthäst, hans enda nackdel är att han är bred, så vi har lite sadelproblem.
I nuläget...