finns det några stolta fuxägare som har valt svart utrustning?

Sv: finns det några stolta fuxägare som har valt svart utrustning?

Jag håller med dig, svart är ofta snyggare på fuxar. Tycker dessutom att det blir så snyggt vid tävling när det är vitt och svart + fuxfärgen.

Min röda med svart.
0505171.jpg

Tycker också svart är finast...

Håller med dig-svart är snyggt!

Jag har också svart till min pålle!

jag hade svart till min ponny fux, nu har hon iofs brunt hos nya ägaren :p

7295575.jpg

4029694.jpg

Har också svart på rödingen! men troligtvis byter jag till brunt nu när hon växt ur sadeln...

Jag tycker brunt är skitfult på fuxar. Har ingen fux nu men när jag hade en så hade han självklart svart :D

CloverB3.jpg

kloverkdrf2.JPG

Jag hade svart utrustning till min gamla ponny :)
34516_1197830409.jpg

30041_1195237929.jpg

Hade det gamla tränset till den nya hästen och lånade en svart sadel sålänge(den förra sadeln var alldelen för trång), men nu kör jag på brunt till han:D
51457_1196608085.jpg

vad är det för ett träns? himla snyggt.

Jag har brun sadel + träns men en del annat svart till min fux tex fleecetäcke, schabrak osv. Det passar hon finfint i.

Själva tränset är hööks jättebilliga smala men jag har bytt ut pannbandet mot ett som jag gjort själv :)

Fux med svart. En new forest-ponny jag red in för många herrans år sedan...
Kenso.jpg

Nedan är - pinsamt nog - den bästa bild på syrrans häst jag kunde hitta just nu. De bästa bilderna är från när han var yngre, men då hade vi ej digitalkamera = finns bara på vanliga kort. Bilden är från vintern 2007 (alltså början på året) och han är då 23 år gammal. I år är han alltså 24!

Den huvudlösa ryttaren är min sambo som satt till häst för första gången sedan ponnyridning när han var liten! (Därav "halsringen" och grimskaftet, som jag eg höll i men var tvungen att släppa för att ta kortet! Så tillfälligt fick han hålla i tyglarna och han blev jättenervös, stackaren :rofl: Duktig var han iaf! :love: Dock har han inte ridit mer sedan dess :angel:)

baron.jpg

Senast ändrad av en moderator:

Jag tycker de flesta med fuxar har just svart utrustning. Mycket sällan jag ser en fux i brunt.

när jag var stolt fuxägare hade jag svart utrustning min plan var dock att byta ut den till brun, men nu blev det inte så.

Ja vi alla verkar iaf vara överens om att svart är det snyggaste:idea:

17710790.jpg

Senast ändrad:

Liknande trådar

Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
446
Senast: Freazer
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
724
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 543
Hästvård Jag har i flera år funderat på att testa kula i livmodern till Nelly, och frågade veterinären idag kring pris osv. Men jag skulle gärna...
Svar
1
· Visningar
310
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka