Fixa pass i malmö - kö?

Emuliiaa

Trådstartare
Någon som vet om det är mycket kö för att göra pass hos polisen i malmö nu mitt i sommaren? :D

Har ett ärende 12.20 imorgon som jag måste vara på och undrar hur dags jag behöver vara hos polisen för att hinna! Bor utanför så inte så att jag bara kan "springa över".
 
Den här tiden är det riktigt lugnt (jobbar ungefär mitt emot). En halvtimme skulle jag räkna med för säkerhets skull :up:
 
Någon som vet om det är mycket kö för att göra pass hos polisen i malmö nu mitt i sommaren? :D

Har ett ärende 12.20 imorgon som jag måste vara på och undrar hur dags jag behöver vara hos polisen för att hinna! Bor utanför så inte så att jag bara kan "springa över".

Nu jobbar jag inte i Malmö men på min ort har tiden stått stilla den här veckan, det har varit väldigt lugnt. Själva ansökan tar fem minuter. Tror inte att det är kaos. Skulle dock räkna med 30 min, som VLMF skrev, för säkerhets skull!
 
Kolla deras hemsida. :idea: Här har de infört tidsbokning för passansökningar så man kan inte gå dit obokat längre.
 

Liknande trådar

Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 704
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
10 595
Senast: Enya
·
Tjatter Hur ser er googlehistorik ut? Är det logiska sökningar på något som ni behöver i vardagen, som lokala caféets öppettider? Eller är det...
Svar
15
· Visningar
345
Senast: Glimra
·
Hundavel & Ras Jag har fött upp en hund som jag först sålde som valp men som jag köpte tillbaka för en månad sedan då äg var sjuk. Han är 20 månader...
10 11 12
Svar
237
· Visningar
14 944
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp