Novelette Trådstartare 22 Jun 2005 #1 Hej! Jag roade mig med att fixa till ett foto på mig o min älskade lilla tax Ronja! Det vart skithäftigt tycker jag själv...
Hej! Jag roade mig med att fixa till ett foto på mig o min älskade lilla tax Ronja! Det vart skithäftigt tycker jag själv...
Novelette Trådstartare 22 Jun 2005 #2 Sv: Fixat foto! Ser att det blir konstiga "fläckar" på fotot...trist...det ska inte vara så men jaja... vad tycker ni?
Sv: Fixat foto! Ser att det blir konstiga "fläckar" på fotot...trist...det ska inte vara så men jaja... vad tycker ni?
Novelette Trådstartare 22 Jun 2005 #4 Sv: Fixat foto! Är det? Vart hör den hemma? Trodde Gnägg var lite allmänt sådär..
T Tomaten 22 Jun 2005 #5 Sv: Fixat foto! hund är nog mer passande, gnägg är för häst relaterade saker
Novelette Trådstartare 22 Jun 2005 #6 Sv: Fixat foto! fast det är ju inte hunden som e grejen utan bilden...men okej...tack tack...får väl se om tråden flyttas då
Sv: Fixat foto! fast det är ju inte hunden som e grejen utan bilden...men okej...tack tack...får väl se om tråden flyttas då