Fler sóm beställt från Exklusive Horse Wear??

Andorra

Trådstartare
Beställde ett schabrak från dom för över en månad sedan. Ska det verkligen ta sån tid och brukar det göra det? Känner mig lite blåst eftersom dom inte svarar på mail längre och jag min dumma nöt förskottsbetalade givetvis.

Sv: Fler sóm beställt från Exklusive Horse Wear??

Ringt till dom och de har haft slut på skummet till schabraken. Leveranserna ska vara på väg eller ska iväg därifrån idag eller i början på nästa vecka.
Hoppas verkligen det kommer. Hade tänkt ha det på tävlingen på söndag men, men....det går väl fler tåg ;).
Har ju väntat så himla länge på det!!!!

Liknande trådar

Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 688
Senast: Otherside
·
Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 416
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i... 2
Svar
28
· Visningar
4 135
Senast: malumbub
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
197
· Visningar
28 117

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Kids edition del 5
  • Vad gör vi? Del CCXIII
  • GVFÖ 2025

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka