JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Gnägg
Har inget nytt att komma med men en ny tråd för galna/ roliga/ intressanta/ointressanta annonser måste det ju finnas?!
6
7
8
Hästnyheter
En flock med ett 20-tal hästar rymde från ett ridhus utanför Borås under måndagseftermiddagen. De tog en springtur ut på vägen, men...
Gnägg
Är nyfiken och vill lära känna alla Bukehästar bättre känner jag. Så undrar vad just din häst har för små personliga egenheter?
Min...
2
Valp 2025
Övr. Hund Alltså det här med väntan, jag börjar bli så avtrubbad och nedstämd. Båda mina andra hundar fick jag nästan direkt. Det här är fjärde...
Piaff
2 minuter sedan
Svar: 918
Visningar: 65 918
Hund
Dalmatiner
Hundavel & Ras Jag tänker också en trevlig bearded collie, nedklippt om pälsen känns för mycket. Men även här gäller det att ha koll på uppfödarens...
farin
3 minuter sedan
Svar: 104
Visningar: 2 937
Hund
Spindeltråden (utbruten från Vad gör vi CXIII)
Övr. Djur Det verkar annars som om båda mina jättar förbereder sig för ömsning för ingen av dem ville äta idag och det händer liksom aldrig. :D...
Sel
18 minuter sedan
Svar: 1 622
Visningar: 139 420
Djur