Flugtäcket från Rusta

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare stall_tarv
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 11
  • Visningar Visningar 1 079
S

stall_tarv

Är det ngn här som köpt/använder detta!?
Vad tycker ni om det=passform,funktion,hållbarhet,uv-skydd etc.etc.etc

Sv: Flugtäcket från Rusta

det är ganska trevligt. ganska tjockt lite skumgummiliknande material.
kanske inte för dom allra varmaste dagarna då det är rätt tjockt.

Tycker också att dets er mera ut som fleece, men bilden är ju en bit bort så...

Priset var ju vänligt

Oj, visste inte att rusta säljer hästsaker! Bra att veta!:)

några hästar i stallet har det. Är som sgt ganska tjockt men helt ok till priset sen tyckte jag storlekarna är åt det större hållet.

ok, kanske värt och ta sig dit och ta en titt på dom :idea:

helt klart har inte det på min häst då jag redan hade med dem andra i stallet har och dem är nöjda jag menar vad kan man begära för dem pengarna?:D

Precis det täcket!
Har känt på matrialet och tyckte oxå att det kändes lite väl tjockt....men som sagt priset är ju väldigt tilltalande,iallafall för mig....

puttputt....
ingen som har testat det personligen???!!

Jag och min kompis har ett varsitt.
Tycker det fungerar ganska bra.
Lagom i storlekarna,dock lite trång luva(sitter intill ögonen),så den använder ingen av oss.
Dock har dom misslyckats lite med halsen,då det inte finns någonting att fästa i grimman,så halsdelden åker ner över halsen,speciellt om hästen har en smal hals som min,sitter lite bättre på kompisens häst som har lite grövre hals.
Tycker annars att det är ett prisvärt täcke,då myggorna inte tar sej igenom pga tjockleken.

Liknande trådar

Utrustning Köpte häromdan nytt träns till min nya häst då han är lite större än vad förra pollen var. Kikade runt lite och nästan alla tränsen som... 2
Svar
31
· Visningar
2 216
Senast: Reshästen
·
Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så... 2
Svar
23
· Visningar
1 071
Senast: Ajda
·
Hemmet En anhörig till mig har idag en ca 20 år gammal "dum"-TV och en DVD-spelare med inspelningsbar hårddisk inkopplad via HDMI. Hen streamar...
Svar
3
· Visningar
434
Senast: lytesout95
·
Utrustning Samtliga dessa märken har liknande funktioner vad jag kan läsa mig till. Har tidigare använt, och använder fortfarande, Back on Track...
Svar
16
· Visningar
1 828
Senast: CFrisk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka