Flytta 'inställningsmoj' på android

Corax

Trådstartare
Jag blir så frustrerad!
När jag köpte mobilen och skulle surfa så befann sig menyn med bokmärken, sök, dela mm i underkant av skärmen. På något sätt lyckades jag få den till överkant, där jag ville ha den.

Nu har den helt plötsligt hoppat ner i underkant igen och jag kan för mitt liv inte komma på hur jag ändrar det!
Någon som vet?

Screenshot_20190131-102312.png
 
Öppna chrome, skriv "chrome://flags" i adressfältet. Skriv "duet" i sökfältet för inställningarna/flaggorna. Under inställningen "Chrome Duet" ändrar du till "Disabled". Stäng chrome-appen helt och starta den igen. Det ska förhoppningsvis fungera :)

(På min telefon är dock inställningarna omvända av någon anledning, så om inte ovanstående fungerar, testa då att välja "Enabled" istället).
 
Öppna chrome, skriv "chrome://flags" i adressfältet. Skriv "duet" i sökfältet för inställningarna/flaggorna. Under inställningen "Chrome Duet" ändrar du till "Disabled". Stäng chrome-appen helt och starta den igen. Det ska förhoppningsvis fungera :)

(På min telefon är dock inställningarna omvända av någon anledning, så om inte ovanstående fungerar, testa då att välja "Enabled" istället).
:bow:
 

Liknande trådar

Relationer Jag har en syster som för ett år sedan helt plötsligt sa upp kontakten med vår mamma och började hänga ut henne som narcissist mm på...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 340
Senast: kubikmeter
·
Övr. Barn Vi tillbringar emellanåt en del tid tillsammans med barnens två kusiner och deras föräldrar. När vi gör det blir det uppenbart att vi...
2
Svar
23
· Visningar
2 260
Relationer Gammal användare med anonymt nick pga vill inte kunna bli googlad. Det är så att jag har två minderåriga barn och är skild från barnens...
Svar
5
· Visningar
929
Senast: Crossline
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 446
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp