Flytta musik från mac till PC

Araminta

Trådstartare
Behöver lite hjälp. Har en massa musik på mammas mac som jag skulle vilja flytta över till min PC. Hur ska jag göra? Det är I-tunes som gäller i båda fallen. Det går inte att flytta musiken via I-poden eller via ett usb-minne. Hur göra?

Sv: Flytta musik från mac till PC

Med USB-minne ska det väl inte vara några problem?
Markera de låtar du vill ha och högerklicka och kopiera. Klistra sen in i USB-minnet.

Så har jag gjort i alla fall. Man får inte alla låtar på en gång, men det funkar i alla fall.

/Jonaz

Hmm.. för mig blev det problem när de skulle från USB-minnet till PC:n men jag ska pröva igen.

Verkar fungera nu! Vart tvungen att kopiera över låtarna både till i-tunes och till hårddisken för att det skulle fungera, förstod inte det först.

Tack för hjälpen!

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag brukar åka på en förkylning ungefär en gång om året (kanske lite oftare? senaste gången innan denna var i augusti förra året). Men... 2 3
Svar
40
· Visningar
1 941
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
2 188
Senast: Cattis_E
·
Trädgård & Växter Vad skulle ni tipsa om för gräsklippare? Vi har nyligen flyttat till hus och det innebär att jag nu har en stor underbar trädgård med... 2
Svar
23
· Visningar
836
Senast: Jeffery
·
Hemmet Jag ska renovera mitt hus nästa år. Mycket är sånt som jag velat göra sen jag och exet flyttade in för en massa år sedan och har således... 2
Svar
20
· Visningar
894
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka