JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Övr. Djur
Trådstartare
Trådstartare
Sandra S
Startdatum
Startdatum
25 Mar 2008
Svar
Svar
3
Visningar
Visningar
1 456
Hej!
Jag har en kanin som bor inne just nu men som ska flytta ut så småning om. När kan man flytta ut en innekanin, hur stora temp. skillnader klarar dom?
Sv: Flytta ut kanin!
Jag skulle låta den vara innekanin fram till sommaren, och låta den bo kvar ute i höst.
Håller med föregående
På så vis hinner kaninen, när det börjar bli kallare, att utveckla mer underull så att den kan hålla sig varm.
Okej då vet ja
Tack!
Övr. Djur
Hej på er! Jag är i tankarna att köpa mig ett smådjur att ha i en mindre lägenhet till hösten. Smådjuret är tänkt som sällskap till mig...
Däggdjur
Hej.
Två renrasiga ej besläktade Hermeliner fick en kull i dagarna med 3 dödfödda och missbildade ungar. Det var hennes första kull och...
Övr. Djur
Har en avlivning bokad imorgon för min kaninhona som är sju år. Han har en snabbväxande böld i ena kinden och vet vill inte operera pga...
Däggdjur
Jag har växt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. Från 11 till 19 år hade jag därtill minst en häst, totalt 4 egna och...
Vilken ras passar mig?
Hundavel & Ras Jaa 😍 bara problem med storleken i min lilla bil 😅 och sen är jag lite nojig efter att ha haft min valp, jag tänkte många gånger "tur...
Niyama
11 minuter sedan
Svar: 337
Visningar: 34 527
Hund
Smitare - hur gör ni?
Hundträning Oavsett andras tidigare svar kan jag bara konstatera att min hund kommer mer än gärna fram till mig nu trots att den hoppat ut lös, av...
Mia_R
Igår kl 23:52
Svar: 122
Visningar: 6 756
Hund
Kanin dräktighet
Däggdjur Precis i början av dräktigheten går säkert bra, men jag hade separerat dem i god tid. Gjorde misstaget att låta en hona och hane gå ihop...
moster_punk
Igår kl 23:15
Svar: 1
Visningar: 72
Djur