JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Övr. Djur
Trådstartare
Trådstartare
Sandra S
Startdatum
Startdatum
25 Mar 2008
Svar
Svar
3
Visningar
Visningar
1 456
Hej!
Jag har en kanin som bor inne just nu men som ska flytta ut så småning om. När kan man flytta ut en innekanin, hur stora temp. skillnader klarar dom?
Sv: Flytta ut kanin!
Jag skulle låta den vara innekanin fram till sommaren, och låta den bo kvar ute i höst.
Håller med föregående
På så vis hinner kaninen, när det börjar bli kallare, att utveckla mer underull så att den kan hålla sig varm.
Okej då vet ja
Tack!
Övr. Djur
Hej på er! Jag är i tankarna att köpa mig ett smådjur att ha i en mindre lägenhet till hösten. Smådjuret är tänkt som sällskap till mig...
Däggdjur
Hej.
Två renrasiga ej besläktade Hermeliner fick en kull i dagarna med 3 dödfödda och missbildade ungar. Det var hennes första kull och...
Övr. Djur
Har en avlivning bokad imorgon för min kaninhona som är sju år. Han har en snabbväxande böld i ena kinden och vet vill inte operera pga...
Däggdjur
Jag har växt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. Från 11 till 19 år hade jag därtill minst en häst, totalt 4 egna och...
GVFÖ 2025
Kultur Tycker hon har grym personlighet färgstark och dessutom är hon jättevacker , förstår inte varför hon tror att hon är oattraktiv.
Nota
Alldeles nyss
Svensk Politik 4
Samhälle Vi vet inte heller något om vilket våld som har använts, men det tyckte du ändå att du kan kommentera med budskapet att det troligtvis...
Thaliaste
2 minuter sedan
Sony hörsnäckor
IT & mobiler Den ena har bara lagt av! Först fick jag bluetoothlampan att blinka lite grand men sedan lag den av. Kan man göra något eller är det...
fejko
3 minuter sedan