Fodade leggings/tights?

Bukefalos 30 år!

Jag fick nyss upp någon reklam från tuxer tror jag, med ett par som var fodrade och jag tror de tålde vatten? 🤔 Har inte klickat på länken. Hoppas någon har erfarenhet av dessa 😊

Köpt Rustas nu. Det var inte riktigt det här jag menade... Det här är ju "strumplösa strumpbyxor". Sköna och varma men skulle aldrig ha bara dom här istället för byxor. Det är dubbel söm över rumpan, skitfult. Det vill jag inte visa bland folk.

Underställstights kanske man kan kalla dom, jag kommer iaf använda dom som långkallingar.

Jakten fortsätter! Jag vill ha något i stil med Zaczess teddyfodrade ridbyxor, riktiga byxor liksom, i material som tål lite. Och som har varmt foder. Men utan silikonskoning - och utan dubbelsöm.

Visa bifogad fil 176846
Ah, ja, jag har normalt sett klänningar, kjolar eller liknande - eller, om jag är hemma, en lång t-shirt.

(men det är nog också så att jag inte skulle använda ridbyxliknande som vardagsbyxor utan tröja/klänning/kjol som går ner över rumpan - kanske inte lika lång som för de här, men lite i alla fall)

Liknande trådar

• Fleecestrumpbyxor?

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka