Du anvÀnder en gammal webblÀsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser pÄ ett riktigt sÀtt. Du bör uppgradera eller anvÀnda en annan webblÀsare.
Den hÀr har tre veckor kvar till ettÄrsdagen. Tycker att han ser fin ut just nu, Àven fast han fortfarande Àr lite högre bak, men kÀnns som att framdelen kommer ikapp.
VÄr Zappa-avkomma har sett lite tunn och skral ut under senvintern/vÄren. En kur med avmaskning och ett inköp av Vinmital Protein Complex senare sÄ Àr han i rÀtt gott skick för sin Älder tycker (han Àr 13 mÄnader nu).
Det ser ut som att det hÀr blir hans sista sommar hemma men inget Àr klart Ànnu Vi putsar sommarbetet nu i helgen sÄ om nÄgra veckor flyttar vÄr lilla grupp ynglingar dit för att Àta upp sig och se lite annat Àn hemmet.
HÀr Àr vÀldigt blÄsigt nu men smÄkillarna har gott om lÀ i sin hage som vÀl Àr, dessutom mycket grÀs sÄ jag skulle sÀga att de mÄr mycket gott. SÄ hÀrligt att de har gott om plats att leka och busa pÄ.
Mandel har blivit valack pÄ riktigt nu men Triller Àr ju hingst fortfarande vilket mÀrks. Det ska gnÀggas o stajlas sÄ fort nÄgot av stona i nÀrheten byter hage eller man ska rida eller sÄ. Mandel kan gnÀgga nÀr hans mamma gÄr ivÀg.
Jag Àr förkyld och har inte kunnat trÀffa Julius pÄ tvÄ veckor, hoppas mÄ bÀttre snart! Ska bli spÀnnande att se om all vinterpÀls slÀppt. Julius och hans kompis Sulan varierar tydligen mellan att ligga utslagna i solen och skena runt hagen, allt eller inget!
HÀstvÄrd Jag har varken hÀst, rider, eller ens Àr runt hÀstar men jag försöker lÀra upp mig om hÀstvÄrt och skötsel ur intresse. LÀste en trÄd...
Kultur Hej! Börjar med en lite presentation: Jag Àr författare, har skrivit ca 90 böcker, de flesta för barn och unga. Eftersom det hÀr Àr ett...
HÀstnyheter Ja, man fÄr ju skilja pÄ vad som kan leda till att kundkretsen decimeras och vad som ska kunna leda till att hen myndighetsvÀgen nekas...
Kultur Jag har lÀst tonvis med böcker men inget som passar in i nÄgon ruta. Men nu har jag en pÄ gÄng som förhoppningsvis gÄr at klÀmma in i en...
SamhÀlle Att ha ett stort hjÀrta Àr en fin egenskap, men ibland kan det leda en lite snett.
Förutom det som mÄnga skrivit att underhÄllet Àr det...
Ăvr. Barn Lillgrabben var pĂ„ 6-mĂ„naderskontroll idag. Hos sjukgymnast i tisdags. AlltsĂ„ han Ă€r verkligen social. Ibland. Blev blygledsen för sin...
Hundavel & Ras Jo, jag har förstÄtt pÄ andra inlÀgg att du Àr pro-AI. SjÀlv vÀljer jag att lyssna pÄ dom experter som varnar för att utvecklingen borde...
HÀstmÀnniskan P
Precis sÄ. SÄ kÀnner mig vÀldigt trygg i det beslutet. Det som Àr konstigt Àr första 2 gÄnger hen testade, sÄ va alltid jÀtte...