Födelsedag

Sv: Födelsedag

Dean Koontz-titlar:

Storm Front
Brother Odd
Velocity
The good guy
Odd Thomas
Life Expectancy
The Husband
Prodigal Son
Intensity
Fear Nothing
Funhouse
Winter Moon
Chase
False Memory
Demon Seed :D
Icebound
Eyes of Darkness
Bad Place
Twilight Eye
Vision
Shadowfires

Jättebra med uppslag :) En del namn har jag ju amvänt redan och andra finns på min "lista" men det finns några nya..

*kopierar namn*

Grattis till valpisarna :D o man ser som vanligt fram emot alla valpbilder att dreggla över :love:
Jämtar är såå fina :D

Man känner igenom magen från utsidan och lyssnar efter hjärtljud ;)

En valp känns ganska tydligt och hjärtljuden hörs väl genom stetoskopet.

Okey, och det lyssnar du själv på?

Men vad händer om det är en valp kvar i magen som inte kommer ut?
Död eller levande. Antar såklart att man åker in till vet. men hur länge kan en tik gå med en valp i magen utan att den föds?

Lever valpen så är det bara att vänta ;)

Misstänker man en död valp så åker man till vet. direkt!

Hon bor inte här hemma nu. Hon flyttade för snart 1 år sedan ;)

Ooops, det har jag helt missat! :o
Förresten, GRATTIS till alla små söta gråvargar. Finns inga finare valpar än de gråa.. sambon kollade på bilderna o sa: Åh, visa inga bilder när de öppnat ögonen. Han är så sugen på en jämte..

Stackarn som får hålla till godo med en liten vovva som inte gillar älgar.. rådjur ska det vara, säger Nila. I alla fall om hon ska spåra :confused:

Om jag inte minns helt fel, så skulle Gnist köpa en frys. Men bidde ingen frys, utan hon hittade en Tinka istället :D :angel: Så när Tinka får valpar kallas de för småfrysar här på buke :angel:;)

Precis så var det ju och jag har ännu inte kommit mig för att köpa den där frysen.. Det blev en Charmie i stället, men nu i höst MÅSTE jag införskaffa en, för frysskåpet har slutat fungera.

haha, akn du inte ändra till skräckspel istället?
clock tower
och... öh... vänta xD kan några till
återkommer

GRATTIS till valparna

Jag är alltid på jakt efter nya skräcknamn, så kör på.. De hamnar på min lista över kommande valpars namn :D

Liten bildbomb på de små...

DSC_0059.jpg

DSC_0055.jpg

DSC_0051.jpg

DSC_0039.jpg

DSC_0034.jpg

DSC_0026.jpg

:angel:

I min engelska svärmors schäferkull döptes en hanvalp till Darkinbad the Brightdaylor, efter en klätterled i Cornwall, har alltid gillat det namnet!

:eek:STOPP!!!! :eek:

Du har ju glömt Hälge/Hälga den blivande champinjonen!!! :eek:
Skit i skräckbokstitlarna en Hälge eller Hälga hittar älgarna mycke bättre ;):D:banana:

Sen hade du ju en Rutger Raket som kom med raketfart också!!! Hmf....skräckbokstidtlar....hmf

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 614
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Bakgrund: vi har 3 hundar - en kelpietik på 11år men dom det gäller är en norrbottenspetshane på 6år och en kelpiehane på 2år. Nobsen är...
Svar
17
· Visningar
1 320
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 218
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Jag köpte nyligen valp och upplevde att det blivit någon form av ny trend att vissa har kvar valparna till 12 veckor. Varför vill man ha... 2
Svar
26
· Visningar
2 458
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka