malumbub

Trådstartare
Någon som känner till fodret Carrier?
Jag vet att det är svenskt och verkar ha hyfsade värden - nån som vet mer? Använt det själv kanske?
 
jag har testat det fodret men eftersom mina hundar inte gillade det så speciellt mycket så bytte jag tillbaka te Royal Canine. jag känner några som använder det fodret och dom tycker det e bra.
 
jag använder det till mina hundar. jag bytte från royal då dom lessnat på det fodret, men jag tycker att carrier är minst lika bra *rekomendera*
 
hade det förut, det dög alldeles utmärkt, men så höjde de priset med ca 100 kr/ säck, och med 2 stoora hundar så blir det mycket extra pengar. så jag har bytt foder nu. Men carrier duger bra!
 
Jag har hört om hundar som fått hudproblem av det!Men det är via nätet :smirk:
Sen är jag lite fundersam varför dom kallar ett av sina foder för aktiv foder eftersom det är en väldigt låg fetthalt i det :confused:
Använde det ett tag.Just aktiv varienten var för hundar som var svåra att hålla hull på och för dräktiga tikar och den växande hunden.Men jag kan då säga att det hjälpte inte min hund i rätt riktning :crazy:
 
Nova får Carrier och fungerar mkt bra på det.
Vi letar aktivt tillsamans med vår uppfödare efter ett svenskt foder till bra pris där kvarnen är utan salmonella anmärkning.
Har provat ett foder från en kvarn med anmärkning och Nova fick problem med diarée. Har provat ett annat, men det passade inte i prisnivån. Hittills har Carrier passat bäst och jag är nöjd.
/Christin
 
Jag har Carrier till min grabb och det funkar hur bra som helst.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Jag vet att det finns en del trådar som detta men väljer ändå att starta en ny. Vi behöver byta foder på Ascot, från färskfoder till...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
8 158
Senast: tanten
·
Hundavel & Ras Träffade en Dogo argentino som användes till grisjakt. Jag förstår det som att den använts till det i hemlandet, men får man verkligen...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
6 190
Senast: Cactus
·
Hundhälsa Hejsan Har en mellan pudel kille på 11 månader som har en otrolig stress nivå. Han har sen han var liten valp följt med mig till mitt...
Svar
14
· Visningar
628
Senast: Tonto
·
Övr. Djur Hej. Har två kaniner som jag har svårt att lyckas klippa klorna på. Vet att man kan åka till en del zoobutiker etc. för hjälp med detta...
Svar
4
· Visningar
654
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp