Bukefalos 28 år!

Foderhäst? Är jag redo?

annie_cool

Trådstartare
Hej Är sugen på att skaffa foderhäst igen jag har haft det en gång förut då var jag yngre och inte alls lika kunnig som nu. Har många vänner omkring mig och en kontaktperson som och så rider och älskar hästar som jag . Jag vet ansvaret samt hur mycket jobb det är har till gång till stall plats
Dock på en ridskola men det får duga så länge. Är 28 år och har ridit i nästan hela mitt liv men har haft uppe håll några år så. Började på ridskola när jag var 7 år. Vad för häst bör jag ha? Är 173cm och väger 70 kg. Gillar att hoppa inte så höga men det är kul och häftigt att rida ut i skogen är mysigt så klart. Är jag redo tror ni ?
 
Det bästa är nog om du frågar personerna omkring dig som känner dig och din hästerfarenhet. Till exempel din kontaktperson.
 
Får göra det. Den foderhäst jag hade förut var en nordis vallack på 12 år visst var han snäll men hade sina dagar då han var lite små tjurig jag var då 17 år om jag minns rätt kan varit lite äldre med men ändå. Vet ansvar är mycket men ändå har ju stöd omkring mig.
 

Liknande trådar

Ridning Jag börjar undra om en del människor (då syftet jag på mig själv) aldrig kommer lära sig att rida bra. Har ridit till och från i 20 år...
2
Svar
33
· Visningar
3 207
Senast: iNHALE
·
Hästmänniskan Morsning! Har ridit på ridskola i 4,5 år o rider bra i skritt o trav. Tyvärr har vi fått börja galoppera precis men jag klarar mig bra i...
Svar
17
· Visningar
1 775
Senast: GotAsecret
·
Hästmänniskan Hej! I början av det här året fick jag ta bort min gamla ponny som jag haft i 13 år, sedan jag var 14. Redan efter en vecka var jag...
Svar
10
· Visningar
1 510
Senast: Fiorano
·
Hästmänniskan Hej alla! Jag började rida någongång runt 2018 och red fram tills maj 2021. Var otroligt aktiv i stallet och gick flera hästkurser...
Svar
8
· Visningar
1 085
Senast: warg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp