Bukefalos 28 år!

Foderhäst ?

K

Koko_

vet inte riktigt var denna tråd ska ligga.. men men . ..
Jo, när man ska köpa häst så genomföra man ju alltid en vet.besiktning, men gör man det om man ska låna foderhäst ?

/ Tacksam för svar, som alltid ! :D
 
Det ligger ju både i ditt och den som lämnar ut hästen på foders intresse att du får en häst som är frisk! Om hästen ej skulle gå igenom besiktinigen så kan ju inte ägaren komma och säga senare att du har orsakat "skadan" (givetvis tar man ju inte en häst på foder som inte är fullt frisk, men du förstår vad jag menar...)
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag miste min häst akut för 2 mån sen. Världens snällaste, finaste och gulligaste kompis sedan 10 år tillbaka.Så älskad.Så saknad.❤️...
Svar
9
· Visningar
690
Senast: yamyam
·
Hästmänniskan Så, nu har jag gjort det! Bokat in mig på privatlektioner, börjar den 29/1. Känns pirrigt... Men som jag längtar, jag har längtat i...
Svar
19
· Visningar
1 827
Senast: Solstig
·
Ekonomi & Juridik Jag började fundera på en sak.T.ex en foderhäst har försäkring som betalas av ägaren.Om hästen behöver veterinärvård betalar fodervärden...
2
Svar
30
· Visningar
3 353
Min häst är utlånad till en fodervärd och det funkar väldigt bra. Hon är med på dressyrträningar och står i kö till en privat hoppgrupp...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 614
Senast: animalasia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 8 månader
  • Färsk/frystorkat foder
  • Forl kostnad?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp