Foderhäst = Ansvar?

Sv: Foderhäst = Ansvar?

Hej jag har ett problem! Har tagit en häst på foder med prövotid på 8v. Nu har jag bestämt mig efter 4v att lämna tillbaka honom för vi passar inte ihop. Men nu är fallet att fodervärden vill inte ha tillbaka hästen, och vägrar att svara i telefon eller på mina mail. Har kommit fram då:bow: jag ringt runt att hästen har många problem och han gick inte igenom böjprovet. Känner panik du jag vill lämna tillbaka honom. Vad kan jag göra! HJÄLP

Liknande trådar

Hästmänniskan Min saknad av egen häst har åter igen kommit tillbaka, som den ofta gör. Sålde min för 5 år sedan och har sedan dess bara ridit någon... 4 5 6
Svar
109
· Visningar
5 327
Senast: Nota
·
Hästmänniskan Troligtvis blir det ponnyköp nästa år! Känns superkul men är lite kluven hur vi ska tänka med storlek på ponny. Dottern är född -15 dvs... 2 3
Svar
56
· Visningar
4 294
Senast: dream
·
Hästmänniskan Alltså blev lite paff av vad en säljare svarade så måste kolla om jag är koko eller om det ändå är ok. Är intresserad av en häst. Vi... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
8 071
Senast: morgaine
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma... 2
Svar
24
· Visningar
3 301
Senast: mars
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka