Fodertavlor

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare BabieBus
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 1 804
B

BabieBus

Var kan man få tag på fodertavlor, gärna Kraffts, alltså inte nedladdning, vill inte ha i papper. utan i plast. Hur kan man få tag i sådana? våran har blivit så ful

Sv: Fodertavlor

det enda jag vet är att man kan ladda ner en i papper från kraffts hemsida www.krafft.nu tror jag att de är. sen så kan du ju plasta in den?! annars så har ju hö'ks fodertavlor, men dom ärså fula.

Granngården brukar väll ha sådanna?
Vi köpte våran fodertavla på granngården och det är kraffts.:D

Sessan

De kostar inte mkt, max 30 kr kan jag tänka mig.

Granngården eller vanliga ridsportbutiker brukar ha, men GG säljer ju Kraffts i alla fall och de är billiga. Själv har jag en från Krafft, fick även en från Agrias monter på Eurhorse i våras.

Annars kan du ju göra en egen personlig på datorn och sedan typ plasta det, så att du lätt skriver och ändrar texten med en whiteboardpenna.

Liknande trådar

Utrustning Nu har takluckan till min Thule Equilner från 2009 gett upp. Den ena plasthållaren, som håller upp luckan, har helt enkelt gått sönder...
Svar
3
· Visningar
238
Senast: Cattis_E
·
Utrustning Hej! Jag gör ibland repgrimmor på fritiden i hopp om att en dag kunna öppna och sälja hållbara grimmor av bra kvalitet. Har lagt massvis...
Svar
5
· Visningar
635
Senast: morgaine
·
Foder & Strö Försöker räkna på mina foderstater men får inte ihop mineralerna alls. Det märke vi haft innan har varit lite svårt att få tag på så... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
2 919
Utrustning Min ryktväska faller snart i småbitar och behöver bytas ut. Finns ju rätt många olika varianter att välja mellan, hoppas att buke som... 2
Svar
25
· Visningar
1 737
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka