Sv: Fodra med halm
Har du läst trådarna (i underforumet Hästvård) om diarré?? Lååånga trådar om det och en massa olika tips o lösningar som iaf vissa av hästarna blivit hjälpta av. *tips*
Kanske kan du hitta nån ny vinkel där?
Annars om hästen inte verkar påverkad av det... och veterinären inte bedömmer det som nåt farligt så får ni väl acceptera det.
Japp han har haft fri tillgång, utan resultat.
Klart jag med funderat över uppstallningen. Han är inte stressad så man ser det, utan trampar runt hela boxen över natten. Eftersom vi alltid haft stall hemma har det känns lite fånigt att hyra in honom nånstans på lösdrift, svårt att hitta Bra såna ställen också. Vill egentligen helst ha honom installad av olika anledningar, men får man ingen ordning på magen får jag nog överväga.
Han blir aldrig dålig, dvs tappar inte hull eller så, men det är såklart väldigt otrevligt för både honom och mig med kletig svans o ben vintertid.
Har du läst trådarna (i underforumet Hästvård) om diarré?? Lååånga trådar om det och en massa olika tips o lösningar som iaf vissa av hästarna blivit hjälpta av. *tips*
Kanske kan du hitta nån ny vinkel där?
Annars om hästen inte verkar påverkad av det... och veterinären inte bedömmer det som nåt farligt så får ni väl acceptera det.