Föl 2011 - Western

Sv: Föl 2011 - Western

Nu har jag varit i stallet o känt på fölmagar. Mysigt o både se o känna hur fölungarna rör sig.
Först ut är Badger (bilden) Fölet ska komma i februari men jag vet inte när. Ännu har inget juver kommit men det är full fart i magen. Vi är så nyfikna på den här fölungen då den är efter vår nya hingst.:love::love::love:
71027_1295378561.jpg
 
Sv: Föl 2011 - Western

jag har ett dräktigt appaloosa sto, miss tee fying e:sacred legacy som är betäckt med quartern mr huckleberry twist :) men det blir ett sent föl. hon ska föla i juli.
 
Sv: Föl 2011 - Western

Masterpiece 2000 Canada import efter Pepinics Master dräktig med Steady Big Chex efter Big Chex To Cash för föl maj 2011.Har köpt sto utan föl men skulle inte förvåna mig att jag kärar ner mig i fölet och köper det sedan med.
pepper19nov.jpg

Fan vad fin!:love: Vadå är hon din?:laugh:
 
Sv: Föl 2011 - Western

Japp min älskling som jag köpte efter jag sålt mitt arabsto.
 
Sv: Föl 2011 - Western

Ja det var det stoet, avkomman behöll jag. Dock så kommer min arabvallack troligtvis bli till salu nu med då jag helt kommer gå över till quarter.
 
Sv: Föl 2011 - Western

Ja det var det stoet, avkomman behöll jag. Dock så kommer min arabvallack troligtvis bli till salu nu med då jag helt kommer gå över till quarter.

Okej. Känns det inte jobbigt att sälja bort sin kompis? Eller passade ni inte ihop?
 
Sv: Föl 2011 - Western

nu hör inte detta ämne till tråden. men visst känns det jobbigt och jag kommer vara kräsen vart jag säljer honom men jag ska gå över helt till quarter och mer än tre hästar hinner jag inte med. Jag köpte honom som 1 1/2 åring och han är 6 nu.
 
Sv: Föl 2011 - Western

nu hör inte detta ämne till tråden. men visst känns det jobbigt och jag kommer vara kräsen vart jag säljer honom men jag ska gå över helt till quarter och mer än tre hästar hinner jag inte med. Jag köpte honom som 1 1/2 åring och han är 6 nu.

Oj ja det var inte meningen, blev bara så nyfiken.
 
Sv: Föl 2011 - Western

Till alla vi som har bulle i ugnen! Eller ja.... surrogatugn kanske.
Vilka väntar tillökning 2011?
Och säg inte att jag är tidigt ute med föltråd, då blir jag ledsen! :devil:

Är så nyfiken på alla ston som går med westernbebis! Vad har ni för sto, och framför allt; Vilken hingst? När beräknas fölet komma?
:bump:

Vi har två paintston, ett med Mr Pine Caan i blodet, och den andra med suspicious mischief i blodet, som är dräktiga med vår egen hingst, Vic Tim Rocket (RIP). Det är alltså hans absolut sista föl, och beräknas komma sent i vår. :laugh:
 
Sv: Föl 2011 - Western

Jag får ett efterlängtad för om ca 5 veckor . Efter min egna hingst Smart Lena Whiz . Mamman heter Show Me Yer Spin .
Det ska behållas oavsett kön .
Är så nyfiken så jag snart går åt !
Hade gärna lagt in bilder mer vet inte hur man gör . hahah
 
Sv: Föl 2011 - Western

Mitt sto efter Zippos Mr Good Bar/The Invester är konstaterat dräktig med Huntin for Chocolate. Can't wait :-)
 
Sv: Föl 2011 - Western

Den du går inte av för hackor! *grön av avundsjuka* :D

Står hon i USA eller Sverige?

Hur är hans sperma?
 
Sv: Föl 2011 - Western

Hon importerades dräktig med ett föl vid sidan. Så ingen aning om hur sperman är.... Det sägs att den inte är så bra men jag har ingen personlig erfarenhet.
 
Sv: Föl 2011 - Western

Min uppfödning, Miss Peppy Sweetheart ¨Tösa¨väntar sitt allra första föl. Tösa väntas föla runt den 21 april (men jag tror hon kommer lite tidigare då hennes mamma nästan alltid gjort det). Tösa är betäckt med Conny Nilssons fina hingst Bertas Wild Rag.
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Föl 2011 - Western

Nu har Lilac Ice första bebis för året kommit. Född för en timme sen i Usa. Färgen på den lilla är Amber Cream. Tycker den ser helläcker ut i färgen :love:
30277_1297804710.jpg

20259_1297804790.jpg
 

Liknande trådar

Avel Här blir det inga föl i år, så får njuta av alla era fölbilder och se fram mot nästa år :) Tänker att det finns fler som jag, som...
17 18 19
Svar
378
· Visningar
42 655
Hästhantering Jag har ett helt fantastiskt halvblodsto som alltid har fungerat med alla hästar hon gått med. Unga, gamla, stora som hus, småttingar...
Svar
5
· Visningar
2 114
Senast: Stereo
·
  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 229
Senast: Pratsch
·
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
10 389

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp