Föl 2011 - Western

Sv: Föl 2011 - Western

Ja visst var den fin :love: Nu väntar jag bara på att få min egen här. Bör komma snart o det är samma pappa på dom. Är så spännande med o få se vad Lilac Ice får för föl i USA med då jag köpte honom efter avelssäsongen i fjol.
 
Sv: Föl 2011 - Western

En san fran liten sak! :love: O underbart av dom att skicka bilderna! Harligt med sant! Maste ju kannas jatteroligt for dig! :banana:

O sa varldens pepdans for Ice o hans kommande bebisar

:banana::bump::banana::bump::banana:

Vi vantar med spanning har borta for o se Badgers bebis! :love:
 
Sv: Föl 2011 - Western

Baby+f%25C3%25B6l.JPG


Paintkorsning född 2011-01-20
Efter Scareface som är efter TR Drive By.
 
Sv: Föl 2011 - Western

Det är en liten hingst, han heter Kärras Sammie. Mamman är haflinger. Jag skall få hem honom i September, det ska blir så roligt med ett litet föl :)
 
Sv: Föl 2011 - Western

Ja så kom då äntligen den lille. En svart hingst blev det. Så nu blir det till att komma på namn då jag bara haft stonamn i huvudet. Ingen bra bild den här första men kommer bättre senare när jag har med mig kameran ut i stallet o inte bara mobilen.
183352_207993162551608_100000227773149_959318_610339_n.jpg
 
Sv: Föl 2011 - Western

Undrar om den där verkligen kommer fortsätta vara svart?
Jag är mycket nyfiken på hur den ser ut efter första fällningen...
 
Sv: Föl 2011 - Western

Kan inte riktigt svara på det, snarare en magkänsla. Den känns lite för
"krämig" i sitt svarta för att sluta som svart. Men det kan ju också vara
min skärm. Är den "svart-svart" i skinnet runt ögonen?
 
Sv: Föl 2011 - Western

Men svarta hästar brukar vara lite grådassiga när dom är små för att sen blir svartare......Ska ut o se om jag kan ta några närbilder på mule o ögon.....
 
Sv: Föl 2011 - Western

mhm, jag klantade mig,d et var inte smokey black jag tankte pa utan fick termerna blandade >.< for trott... men det var det har jag tankte pa http://www.ichregistry.com/classic.htm vet dock inte hur de ser ut nar de fods... genetiskt talat ar det den enda version av black han kan bli - om han inte ar black. OM det nu inte ligger nagot langre back sa han blivit en throwback men det ar minimal chans som jag forstar det... argh.. *fyller pa kaffekoppen*
 

Liknande trådar

Avel Här blir det inga föl i år, så får njuta av alla era fölbilder och se fram mot nästa år :) Tänker att det finns fler som jag, som...
17 18 19
Svar
378
· Visningar
42 662
Hästhantering Jag har ett helt fantastiskt halvblodsto som alltid har fungerat med alla hästar hon gått med. Unga, gamla, stora som hus, småttingar...
Svar
5
· Visningar
2 117
Senast: Stereo
·
  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 229
Senast: Pratsch
·
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
10 389

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Bra torrfoder

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp