Bukefalos 28 år!

Följ med på en tur! *film*

Sv: Följ med på en tur! *film*

Vilka underbara körvägar ni har! :love:

Kul att se hur rekade skaklar funkar också, har aldrig sett såna förut!
 
Sv: Följ med på en tur! *film*

Ja körvägarna är verkligen mysiga om än inte så långa, man får åka lite runt runt o hit o dit på dem *ler*. Har en granne som tycker det är kul att dra upp såna där vägar med sin skoter med nån slags plog, i skogen. Inget emot att vi kör på dem heller :banana: Särskillt nu är de så fint packade att det knappt syns att vi farit fram :p

Vore det inte för grannen så vore vi helt förvisade till bilvägarna när det blivit för tungdraget på skogsstigarna :crazy:
 
Sv: Följ med på en tur! *film*

Jag har exakt likadana rekade skaklar! Tänkte just fråga vad du körde på för spår, men fick det förklarat... Det ser ut att gå väldigt bra även på den bredare vägen, du har inga problem med att släden far i sidled?
 
Sv: Följ med på en tur! *film*

Nja, på delar av grusvägen, just där bilarna mest kör och det blivit hårt o halt så vill kälken gärna glida iväg åt sidan men annars går det finfint så länge centrifugalkraften i svängarna med lite fart inte trycker iväg en förstås :p
 
Sv: Följ med på en tur! *film*

Tack för dessa fina upplevelser! Jättefina filmer, och intressant att se de rekade skaklarna! Tack igen! :-)
 
Sv: Följ med på en tur! *film*

GUUUUUD va avundsjuk jag blir! :cry:

JAG VILL OXÅ HA SNÖ!!!

Ska nog flytta till Norrland... så slipper man mörka Småland som aldrig blir upplyst av nån snö...:(

Världen sötaste shettis har du ju! :love:
 
Sv: Följ med på en tur! *film*

Mysigt! Dock satt jag nog lite för nära skärmen för jag blev ÅKSJUK! :eek::rofl:
 
Sv: Följ med på en tur! *film*

Ja, man får väl flytta till Norrland för att få köra släde! Här på västkusten kommer det nog aldrig att gå. Avundsjuk!
 
Sv: Följ med på en tur! *film*

Men Guuud Va Mysigt!!!!!!! :banana:
blir ju took avundsjuk nu.. underbart landskap å underabrt väder ni har!
 
Sv: Följ med på en tur! *film*

jättefin häst och underbar natur, så skulle jag vilja bo med friheten i skogen. ut med häst och hundar i skogen. norrland är allt underbart.
 
Sv: Följ med på en tur! *film*

Åhhhhh vad mysigt!!!!! :love: :D Måste du vara så dum och lägga ut en så härlig film och påminna mig om att vi varken har snö eller ett härlig landskap, eller några bra körvägar i huvudtaget!!!!!?? :mad:
Byt ut färgen på din lilla sötnos till en fux så har du min önskedröm framför dig!! :love::love:
 
Sv: Följ med på en tur! *film*

Ja fast vägarna där ute är lika ljuvliga nu med :love:
Synd bara att Sirpedirp så sällan är här nu,
en upptagen dam :D
 
Sv: Följ med på en tur! *film*

Jätte mysiga filmer:bump: Fler modiga borde lägga ut filmer som vågar, utan att någon duktig ska komentera & klaga på ditt lr datt, det är bara tråkigt:angel:

Det är jätte roligt att se andra & deras hästar.:)
 
Sv: Följ med på en tur! *film*

Haha vad gulligt det såg ut.Längtar nu tills jag ska ta min första tur sen i början på december.Min vagn har nämligen varit sönder ett tag.Ska vi byta område bara?
 
Sv: Följ med på en tur! *film*

Oh, vad underbart! Särskilt shettisen! Jag har en shire, men vill så gärna ha en shettis oxå...
 

Liknande trådar

Hästhantering Holy Moly bukefalare! Nu behöver jag tips och råd av er. "varning för lång text" Jag är i grund och botten en rätt så orädd hoppryttare...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
12 306
Senast: Mickizz
·
Körning Som rubriken skvallrar om gäller mitt huvudbry denna kombination. Jag har en släde på låns hemma, ett ganska nätt hemmabygge som jag...
Svar
15
· Visningar
3 729
Senast: -Catherine-
·
F
Körning Har planer på att ta framkälken till en timmerdoning/timmerkälke och köra lite med om det blir snö. Då vi inte har nån vidare slät mark...
Svar
0
· Visningar
2 483
Senast: Fozzie
·
Körning Jag satt hemma hos en vän och råkade se en bok om Hästar förr på Öland och i småland. Boken visade bilder och berättade livsöden från...
Svar
4
· Visningar
2 389
Senast: Grani
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp