För mkt järn? Vad är gränsvärderna? Hur ska jag balansera denna foderstat. Hjälp :-(

Jag tycker det är svårt att förstå allt, finns det någon bra beskrivande hemsida eller liknande?
Finns det någon hemsida för Polen/England där jag kan köpa ifrån?

Den information du söker finns i foderstatsgruppen. Gå till “Yahoo Groups” och sen söker du på “foderstat”.

Förresten, har ni någon erfarenhet av preparatet "strong joint"? Har fått tips om det för knäppande leder och patella.

Steeljoint är ett helt meningslöst tillskott. Det finns information om ledtillskott i foderstatsgruppens arkiv.

Hur ser det ut med resten av höt? Är det något annat jag borde komplettera med?

Det finns kalkylark i foderstatsgruppen som hjälper dig med foderstaten.
 
Jag har lyckats göra ett konto men det vägrar fungera .. Klickar å klickar på å gå med grupp men inget händer.. Provat i både safari och i chrome men inget fungerar och någon dator har jag inte..

Jag är i desperat behov att få hjälp, jag har försökt själv att räkna ut hur mkt av allt jag behöver för att få foderstaten bra och har kommit fram till typ 90 kg(!) på två hästar.. Det kan väl inte stämma? Det blir ju typ 30 000kr i tillskott.. Jag måste räkna fel någonstans..

:cry::cry::cry::cry:
 

Liknande trådar

Foder & Strö Nu gjorde jag en egen tråd, får väl se om den blir användbar. Diskuteras ju mikromineraler och balansering av dessa lite överallt i...
Svar
0
· Visningar
1 175
Foder & Strö Kan inte Ni som har tagit fullständig analys på ert grovfoder någon gång, dvs med mikromineraler också, delge era resultat här? Skulle...
Svar
0
· Visningar
832
Senast: YW1966
·
B
Foder & Strö Jag kan inget om det här men vill lära mig mycket! Skriver ner allt som stod på bondens papper...
2
Svar
35
· Visningar
2 170
Senast: Nina83
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp