Bukefalos 28 år!

Förbannade Eurosport!!

Holger

Trådstartare
Här sitter man och väntar på hoppning sedan 20.30, vad får man se?? Tennis och åter tennis! Och en gammal Mats Wilander, vem bryr sig??????????????
Senaste nytt på hemsidan var att hoppningen skulle börja 21;12..........grrrrrrrr
 
Här sitter man och väntar på hoppning sedan 20.30, vad får man se?? Tennis och åter tennis! Och en gammal Mats Wilander, vem bryr sig??????????????
Senaste nytt på hemsidan var att hoppningen skulle börja 21;12..........grrrrrrrr
Och nu!!! börjar det, hurra!
 
Vet du om det är regelbundet dom visar? Jag har sett ridsport där ibland men det vore bra att veta att det alltid visas tex onsdagskvällar..
 
Har för mig att de visar "dagens" WC/NC på söndag kväll med repris på onsdag kväll. men de kan ju ha ändrat sedan jag hade tillgång till Eurosport senast
 
Eurosport sänder ganska ofta ridsport på onsdagskvällar, brukar vara sammandrag av WC/NC och så brukar de sända GCT på helgerna, ibland live, ibland sammandrag. MEN de är f-baskat dåliga på att hålla tiderna, ibland stora förseningar men lika ofta kan det börja typ en kvart innan utsatt tid :rage: ??? Så om man då spelar in ja då har man missat första ekipagen :mad: eftersom jag ofta är upptagen just onsdagskvällar så får jag spela in i stort sett hela kvällen för att verkligen få med all ridsport för det går definitivt inte att lita på tv-tablåernas tider.
 
Eurosport sänder ganska ofta ridsport på onsdagskvällar, brukar vara sammandrag av WC/NC och så brukar de sända GCT på helgerna, ibland live, ibland sammandrag. MEN de är f-baskat dåliga på att hålla tiderna, ibland stora förseningar men lika ofta kan det börja typ en kvart innan utsatt tid :rage: ??? Så om man då spelar in ja då har man missat första ekipagen :mad: eftersom jag ofta är upptagen just onsdagskvällar så får jag spela in i stort sett hela kvällen för att verkligen få med all ridsport för det går definitivt inte att lita på tv-tablåernas tider.

Uppgradera dig till en box där du väljer programmet du vill spela in, så startar inspelningen när programmet startar och inte på programmerad tid som du gör nu.
 
Uppgradera dig till en box där du väljer programmet du vill spela in, så startar inspelningen när programmet startar och inte på programmerad tid som du gör nu.
Dom visar en hel del direkt, tex från Shanghai i lördags. Funkade perfekt med tiden och då fick man på köpet se helt usel ridning från sista startande i omhoppningen....jättefin häst som överfölls total till sista hindret:eek:. Den stora nackdelen när det blir försenat är givetvis att man inte får se hela klassen utan bara vissa ryttare. Nu senast fick vi inte se Angelicas ritt pga detta.
 
Uppgradera dig till en box där du väljer programmet du vill spela in, så startar inspelningen när programmet startar och inte på programmerad tid som du gör nu.
Jag väljer programmet, har en ny box, bara ett par månader gammal, men den startar inte när programmet startar i alla fall
 
Dom visar en hel del direkt, tex från Shanghai i lördags. Funkade perfekt med tiden och då fick man på köpet se helt usel ridning från sista startande i omhoppningen....jättefin häst som överfölls total till sista hindret:eek:. Den stora nackdelen när det blir försenat är givetvis att man inte får se hela klassen utan bara vissa ryttare. Nu senast fick vi inte se Angelicas ritt pga detta.
Ja den ryttaren borde inte få rida så fina hästar men har man pengar i överflöd så blir det nog tyvärr så.
 
Uppgradera dig till en box där du väljer programmet du vill spela in, så startar inspelningen när programmet startar och inte på programmerad tid som du gör nu.

Tyvärr funkar inte det alltid, om inte programtiden också ändras i tablån. Har TiVo och där går det på det klockslag som finns i TV-guiden och om det blir sena ändringar så ändras det inte där och den ursprungliga tiden spelas in.
Vad har du för box som fixar sena ändringar? Skulle vilja ha en sån!
 
Jag har morrat på eurosports fb sida (när dom ändrade en sändning till flera timmar i förväg) och då tyckte dom att man skulle hålla koll på deras fb då ändringar skulle meddelas där.
Tider är dom inte bra på!!
 
då tyckte dom att man skulle hålla koll på deras fb då ändringar skulle meddelas där.
Tider är dom inte bra på!!

Och hur ska jag kunna hålla koll på deras j-kla fbsida när jag jobbar tycker dom? Jag vill inte behöva vara uppkopplad hela tiden, jag har inte ens en smartphone. För övrigt så är det dålig täckning både på jobbet och hemma så jag vägrar skaffa en ny telefon då jag sällan får kontakt med yttervärlden i alla fall.
 
Och hur ska jag kunna hålla koll på deras j-kla fbsida när jag jobbar tycker dom? Jag vill inte behöva vara uppkopplad hela tiden, jag har inte ens en smartphone. För övrigt så är det dålig täckning både på jobbet och hemma så jag vägrar skaffa en ny telefon då jag sällan får kontakt med yttervärlden i alla fall.
yeeej nu börjar det, nästan i tid!
 

Liknande trådar

Hästvård *Lång tråd* Vad är rimliga symptom på 1400 epg på en 7 månaders gammal unghäst? Väntar på svar på odling för att se om det är lilla...
Svar
9
· Visningar
930
Senast: Habina
·
Kropp & Själ Vi försöker hjälpa en vän till min mamma som nyss än en gång blivit katastrofdåligt bemött av vården, jag är så arg att jag kokar varje...
Svar
19
· Visningar
2 752
Senast: Saigon
·
Hästvård Långt inlägg men vill gärna ha synpunkter och idéer då jag börjar tvivla på hur jag själv tänker! Jag har en 4årig häst som går med en...
Svar
3
· Visningar
959
Senast: Roheryn
·
Hundhälsa Holländsk Herdehund på nyss fyllda 1år, började med att jag en dag (14nov) tyckte han såg halt/rörelsestörning på morgon rastningen...
Svar
3
· Visningar
841

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Måla på häst
  • Beta slagen mark
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp