Försäkring

I

Iza

Snart dax att förnya försäkringen. Ringt runt till några och kollat priser. Det skiljer som bara den.

Min undran är vad finns det mer för försäkringsbolag? Jag har ringt till IF, Agria o Sveland.
 
Folksam. Glöm inte att jämföra andra villkor oxå - inte bara priset.
 
Glöm inte jämnföra, självrisken, hur stor del de betala utöver självrisekn, hur lång skadeperiod de har.

Men kan nog jämnföra i det oändliga, problemet är bara tt försäkringvillkoren är oftast väldigt svårtolkade.
 
Självrisken har jag märkt skiljer lika mycket som årspremien :crazy:.

Detta är ju ur svårt. Jag blir alldels rådlös.
 
Gå in på http://www.insplanet.com och skriv in dina uppgifter så jämför de alla försäkringsbolag åt dig GRATIS :idea: :bow: Snabbt går det också. Min mamma tjänade en tusenlapp när de skulle ha ny bilförsäkring.

Mvh/Marie
 
Men du jag hittar inget om djurförsäkring? Är det jag som kollar helt fel?
 
Jag har precis bytt bolag till de flesta av mina hästar och bytte till Folksam då de var bäst för mina raser. Kolla upp vad som gäller för just din ras. Kan skilja mkt mellan bolagen.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Oskar var försäkrad i Agria när han kom, så jag fortsatte med dem. Billigt med rabatt första året. Snart är det förfallodag och förra...
5 6 7
Svar
136
· Visningar
8 170
Senast: Lyan
·
Katthälsa Jag får förhoppningsvis hem min nya vän snart men jag försöker hitta en vettig försäkring Jag är en nojjig matte och vill ha en rätt...
2
Svar
26
· Visningar
1 660
Senast: Mia_R
·
Övr. Hund Hej! Nu har Agria höjt försäkringen IGEN. Betalar alltså 11500 om året vilket nästan blir 1000 kr/mån. Har till sista april på mig att...
Svar
4
· Visningar
772
Senast: lilstar
·
Hundhälsa Min 6 åriga hund har en lös tand. Han har superfina tänder i övrigt och brukar få beröm hos vet. Nu har han en lös tand som sagt, en...
Svar
6
· Visningar
856

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp