Bukefalos 28 år!

Försäkringsbolag

jenred

Trådstartare
Vilket försäkringsbolag tycker ni är bäst och varför? Vilket bolag har billigast premier? Skiljer sig egentligen vilkoren särskillt mycket mellan bolagen nuförtiden?

Jag har alltid haft Agria men är nu i läga att nyförsäkra en häst och vet inte riktigt vilket bolag jag ska välja. Tycker Agria verkar ha dyra premier i förhållande till tex IF.
 
Sv: Försäkringsbolag

man får väl egentligen inte diskutera sådana här saker här på forumet!? tycker helt klart att du ska ringa runt till dom olika försäkringsbolagen & jämföra vad som blir billigast & bäst för just din häst.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag håller på att sälja min häst, det är även första gången någonsin jag säljer en häst och jag tycker det är svårt att veta exakt hur...
Svar
7
· Visningar
1 042
Senast: Görel
·
Anläggning Jag har de superbekvämt att ha hästen utanför min dörr, hyr en lägenhet på en liten hästgård med stall. Det är min häst och stallägarens...
Svar
19
· Visningar
2 169
Senast: Smurfoff
·
Hästmänniskan Tycker många fina exempel kommer upp i diskussioner kring hästvälfärd. Tex på saker som bara "ingick" i ens hästhantering förr som man...
2
Svar
36
· Visningar
3 839
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 392

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp