Försäkringsfråga

Shettisar

Trådstartare
Hej.
Jag undrar vad för försäkring ni har på era ponnier som används till hobby körning/ridning och avel? :confused:
 
Min avelsförsäkring i IF kostar 600 kr per år och per shettis. De är alla försäkrade till 10 000 kr. Hälsar Inelin.
 
Dubbel veterinärvård (60.000kr/år) och idag 35.000kr A1, ska höja till 50.000 i vår.

Jag har henne försäkrad för hennes "rätta" värde iom att jag inte är säker på att jag vill börja om från början igen om jag skulle vara tvungen att ta bort henne.

Kostar 2450kr/år ca.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! jag har en häst leasad för avel, som är oförsäkrad. Jag skulle vilja försäkra iaf en grundförsäkring för enbart akutvård. Är det...
Svar
6
· Visningar
934
Senast: ameo
·
Relationer Hej! Jag är nyfiken på att höra om eran märkligaste dejt ni har varit på :) Jag har varit på några som milt sagt inte riktigt blev som...
2 3
Svar
45
· Visningar
5 346
Senast: Sasse
·
Hästmänniskan Hej! Jag ska eventuellt börja rida en häst som är vääldigt hög, typ vid 1.90, själv är jag 154. Hästen i fråga är väldigt snäll från...
Svar
9
· Visningar
1 174
Senast: cf234k
·
Hästmänniskan Hej. Jag var i stallet idag med skolan och våran egna ridlärare sa att det inte rekommenderas att ha smycken i stallet som ringar och...
Svar
11
· Visningar
1 395

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp