Försäkringskassan

Ajda

Trådstartare
Jag har fått högre årsinkomst. Hur ändrar jag det? Hittade ingenstans på hemsidan där jag kunde fylla i den nya.


Säg inte att man måste knalla till försäkringskassan och ändra den...
:cool:
 
Sv: Försäkringskassan

Begär du FP via hemsidan med e-leg?

I så fall ändrar du det nästa gång du begär FP, tror det är i steg 3 eller 4 när du ska bekräfta uppgifterna där din anställning och årsinkomst står, längst ner där, bredvid "gå vidare" knappen, finns en "ändra" knapp, gå in där så kan du ändra dina inkomstuppgifter och även uppge från när de började gälla!

Begär du inte FP på nätet ska du kontakta FK via telefon eller mail och få en blankett!
 
Sv: Försäkringskassan

du ändrar det i samband med att du begär, så får du en blankett hemskickad som din arbetsgivare ska skriva under och skicka tillbax så är det klart! är du timanställd ska du dessutom fylla i varje månadsinkomst för sig på blanketten.
 
Sv: Försäkringskassan

Tack alla.

Just nu tar jag inte ut några dagar iom att jag jobbar heltid. Men ska förhoppningvis få HP i början på oktober, så det vore ju bra om det är ändrat tills dess :D
Får väl ta ut en fp-dag en ledig dag i veckan bara för att ändra. Låter smidigast.
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Kyla och snö är visst utlovat till senare i veckan. Då kanske det kan bli skönare att sticka ut näsan om det blir "vinterväder" i...
Svar
0
· Visningar
291
Senast: IngelaH
·
SGI
Övr. Barn Vi sitter här hemma och planerar resten av föräldraledigheten, och inser… vi har inte skyddat min mans SGI. Har varit alldeles för...
Svar
10
· Visningar
1 394
Senast: orkide
·
  • Artikel
Dagbok 28. juni.... Telefon från Rehabiliteringsscentret Vintersol på Teneriffa... "Du fick mejl från oss igår, kan du läsa igenom och svara...
Svar
5
· Visningar
838
Gravid - 1år Efter en liten överansträngning i helgen känns det som att livmodern sitter löst och liksom förflyttar sig när tyngdpunkten ändras...
Svar
16
· Visningar
1 892
Senast: turbofling
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Senast tagna bilden XV
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp