försäkringspremie

Sv: försäkringspremie

Jaså är det så? Jag har inte A1, jag tecknade den som kallades "tävlingshästförsäkring".
 
Sv: försäkringspremie

Jag har provat många bolag men hejjar på Sveland där jag har mina 6 hästar försäkrade.
Min vblvalack för exempel är försäkrad
A1
Liv 30.000,-
Vetvård 100 000,-

Snabb och bra hjälp utan krångel, fri köpt från rörliga räntan och betalar fast självrisk på 1900,- oavsett vad.
Kostar mig knappt 300 spänn i månande

Jag hade Sveland på dotterns förra ponny och håller verkligen med om att de var jättebra. Numera har vi emellertid folksam av den enkla anledningen att Sveland skulle kosta mig 3000 spänn mer per häst o år. Faktum är att mitt ombud på Sveland tom rådde mig att gå över till Folksam när första araben inköptes. Hur som helst hejar jag också på Sveland även om jag inte längre är kund.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Med min förra hund var jag ofta hos veterinären pga oturshund, så jag har liksom koll på hur det brukar gå till. Mina nuvarande hundar...
Svar
19
· Visningar
2 060
Senast: McFlurry
·
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 440
Juridik & Ekonomi Hej, jag skulle behöva lite hjälp hur jag ska tänka och hantera detta... För att inte gå in på för mycket detalj om denna långa...
2
Svar
30
· Visningar
5 256
Senast: Cattis_E
·
Hundhälsa Schäfer på 6,5år, röntgades med C-höfter som 1-åring samt en extra kota på ländryggen. Hade en skada i bogen som unghund. Fick...
Svar
6
· Visningar
1 525
Senast: a1agnlju
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp