Förskräcklig värme.

P

pufffan

Hej på er. Här har det varit så varmt så men kan tro att man skull smälte bort. Både jag och Valdemar har fått ont i bröste av all värme. Jag har int kunne köre Kotte till Valdemar på någre dager. Jag har fått ringe tilll Antonsson så han har fått komme me mjölka till mig. Hur har ni gjort i värmen? Vill bare skriv av mig lit.
Rut.
 
Sv: Förskräcklig värme.

Hej

Här i skåne är det också varmt, jag brukar har med mig flaskor med vatten som jag häller över hästen ibland, men det bäst är att köra tidigt på morgonen och på kvällen... Köra kl 13-17 är nästan omöjligt av denna hetta...

Mvh
Eran Emma
 
Sv: Förskräcklig värme.

Urrk ja vilken hemsk värme. Jag har motionerat Nelly på morgonen (tur man har semester just nu) och Åke har fått sin promenad sent på kvällen. Mitt på dan sitter jag inne vid AC fläkten och glor på dataskärmen. Eller ja de korta stunder då inte barnen kräver uppmärksamhet då :smirk:
 
Sv: Förskräcklig värme.

Låter pållen gå i hagen på semester och försöker få min söndergrillade rygg att läka....
 
Sv: Förskräcklig värme.

Jag har motionerat O`boy på kvällen.Klart att det är lite varmt då med men han behöver motion.
Annars kan man ju köra på morgonen med.
Jag brukar alltid vattna honom när jag kommer hem då han oftast brukar vara törstig.Tänk bara på vatten,vatten,vatten...så brukar det gå bra :)
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
7 013
Senast: tuaphua
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 868
Senast: jemeni
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 330
Trav Hej alla, När jag började fundera på att börja köra häst så googlade jag runt för att hitta lite information.. Tyvärr finns inte...
Svar
17
· Visningar
2 940
Senast: MayGrace
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp