Förslag angående prefix på Andra Djur

Mammas

Trådstartare
På Andra djur dyker det upp en hel del frågor om fiskar och akvarium och det verkar vara ett väldigt hett ämne. Ett förslag från mig är därför att lägga in ett prefix just för fiskar alternativt ett för fiskar och andra djur som bor i akvarier/terrarier. Jag gillar verkligen prefixen och skulle uppskatta om fisktrådarna hamnade under ett eget prefix, fler än jag verkar vara intresserade då det är en mångfald av fisk/akvarietrådar.
 

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 361
R
Hundavel & Ras Hej alla, förlåt för ännu en rastipstråd! Hoppas det finns någon där ute som orkar läsa :) Jag känner att det börjar bli dags för mig...
2
Svar
22
· Visningar
5 573
Senast: LaMagia
·
Hundavel & Ras Som rubriken lyder, vad har ni för ras med er i stallet och på ridturer? Nästa hund SKA jag köpa från valp, där jag får vara med från...
2 3
Svar
56
· Visningar
7 710
Senast: Fetaost
·
Övr. Djur Vi har ett litet problem. Visste inte riktigt var jag skulle lägga tråden men jag provar här. Vi har ett ank-problem. Vi skaffade...
2
Svar
26
· Visningar
5 369
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp